جزئیات فعالیت نخستین مدرسه تابستانه کسب و کار در مازندران تشریح شد

مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران جزئیات فعالیت نخستین مدرسه تابستان کسب و کار در دانشگاه مازندران را تشریح کرد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری علم و فناوری، نخستین مدرسه تابستانه کسب و کار در مازندران فرصتی دست داد با حجت غنودی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران گفت و گویی انجام دهیم.

وی در ابتدایی گفت و گو  به اقداماتی که برای توسعه کسب و کار در دانشگاه مازندران انجام داده اشاره کرده و سپس توضیحات مفصلی درباره این مدرسه ارائه کرده است.

این استاد دانشگاه با اعلام اینکه در دانشگاه مرکز کارآفرینی، مرکز هدایت شغلی تخصصی و حوزه ارتباط با صنعت را دانشگاه راه‌اندازی کردیم، افزود: این مدرسه هم ارتباط مستقیمی با حوزه کارآفرینی و هدایت شغلی دارد.

وی یادآور شد: فعالیت‌های ما  در زمینه توسعه کسب و کار تنها محدود به این مدرسه نشده و طرح‌های متعددی از جمله کواپ دوره کارورزی بلند مدت دانشجویان این دانشگاه در واحدهای صنعتی استان مازندران را به صورت متناوب در دستور کار داریم.

غنودی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اجرای طرح بورسیه صنعتی در دانشگاه مازندران، افزود: در این طرح دانشجویان علاقمند می‌توانند بورس صنعتی را انتخاب کنند و از مزایایی آن برخوردار شوند.

وی با اعلام اینکه رویدادهای متنوع استارت‌اپی را دانشگاه مازندران برگزار کردیم،گفت: چهارمین دوره کسب و کار در در این مجموعه برگزار شده و امسال هم برنامه برگزاری آن در دستور کار است.

مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران درباره مدرسه تابستانه و اقداماتی که انجام شده است، افزود: این مدرسه برای نخستین بار در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: جذب علاقمندان از طریق شبکه ارتباطی دانشگاه مازندران و برخی از شهرستان‌ها انجام شده است.

غنودی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مخاطبان ما افراد غیر دانشجو هستند تعدادی از دانشجویان علوم پزشکی هم در این طرح شرکت کردند با توجه به اینکه نخستین تجربه برگزاری این دوره بوده تعداد افراد شرکت کننده در این دوره محدود بوده و زمان ثبت نام به اتمام رسیده است.

وی با اعلام اینکه کلاس‌ها به صورت مجازی و وبیناری برگزار می‌شود، افزود: اساتید دانشگاه و افراد فعال در حوزه کسب و کار در بخش تدریس کمک کار دانشگاه هستند و افراد شرکت کننده هم متعهد شدند که به صورت علمی نسبت به معرفی کسب و کار اقدام کرده و اگر کسب و کاری هم ندارند دانشگاه به آنها در معرفی کسب و کار کمک می‌کند همه تلاش ما این است که راه موفقیت در کسب و کار را به افراد آموزش دهیم.

وی با اعلام اینکه مباحث آموزشی مدرسه در چهار بخش ایده پردازی،سواد مالی و بازاریابی،تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال ارائه می‌شود، افزود: همه مباحث مورد نیاز در حوزه کسب و کار در این مدرسه آموزش داده می‌شود.

غنودی خاطر نشان کرد: در فروش محصول فنون مذاکره هم حائز اهمیت است که در این دوره به صورت عملیاتی آموزش‌ها ارائه می‌شود.

وی در  پایان گفت: در پایان این دوره هم آزمونی برگزار می‌شود و به افراد موفق در این دوره گواهینامه معتبر دانشگاه مازندران ارائه می‌شود.

مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران تعداد افراد شرکت کننده در این مدرسه را 40 نفر اعلام کرد  و افزود: با توجه به اینکه نخسیتن دوره بود همه تلاش ما این است که نتایج مطلوب کسب کنیم.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری علم و فناوری

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا