فعال‌سازی ۲۲ واحد صنعتی در خراسان جنوبی

 سرپرست اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۲۲ واحد صنعتی استان در سال جاری افزایش ظرفیت داشته یا به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، حامد حسن‌نژاد افزود: از این تعداد ۶ واحد صنعتی با رفع موانع به چرخه تولید بازگشتند و ۱۶ واحد نیز که زیر ظرفیت اسمی فعال بودند، افزایش ظرفیت تولید داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هفت درصد واحدهای صنعتی خراسان جنوبی یعنی حدود ۴۰ واحد غیر فعال و راکد است که برای فعال‌سازی و احیای این واحدها تلاش می‌کنیم.

سرپرست اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: هدف‌گذاری کردیم که امسال با بررسی مشکلات و رفع موانع، ۲۰ واحد صنعتی استان به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: همچنین رفع برخی موانع واحدهای صنعتی و تولیدی استان از سطح ملی به ما ابلاغ می‌شود که به تعداد این واحدها افزوده خواهد شد.

حسن‌نژاد با اشاره به تشکیل جلسات مستمر کارگروه رفع موانع تولید و عارضه یابی واحدهای صنعتی استان اظهار داشت: همه تلاش ما این است که در راستای رونق تولید مشکلات واحدهای تولیدی به صورت موردی با حضور مسئولان استان و مدیران این واحدها بررسی شود و نسبت به رفع موانع اقدام کنیم وی گفت: تعدادی از واحدهای تولیدی استان کمتر از ظرفیت اسمی خود فعال هستند که تلاش داریم با بررسی مشکلات و حمایت‌های لازم، این واحدها با حداکثر ظرفیت فعالیت داشته باشند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا