اتاق فکر کارآفرینان یزد به‌منظور تحقق شعار سال 1403 تشکیل شد

اولین اتاق فکر کارآفرینی به منظور تحقق شعار سال با حضور دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت و رئیس ستاد دستیاران و همیاران مردمی و برخی مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در راستای تحقق شعار سال و بررسی راهکارهای مردمی سازی اقتصاد، اولین اتاق فکر کارآفرینی با حضور مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان برگزار شد.

در این نشست مسعود پارسافر دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت و رئیس ستاد دستیاران و همیاران مردمی استان ضمن اشاره به شعار امسال، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سال را به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند که همین موضوع، تحقق مردمی سازی دولت را بیش از پیش مورد اهمیت قرار می دهد.

مسعود پارسافر ضمن تقدیر از حضور مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در این اتاق فکر، افزود: یکی از راهکارهای مردمی سازی دولت و مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد کشور، استفاده از تجربه افرادی است که خود یک کارآفرین موفق بوده و با کارآفرینان زیادی در ارتباط هستند.

وی به تاسیس «ستاد سهام» از سوی استاندار یزد اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال در اوایل سال جاری در نشستی با حضور استاندار یزد ستاد سهام (ساماندهی هماهنگی اقتصاد مردمی) با هدف ایجاد گفتمان مشترک تشکیل و سه کمیته تخصصی «گفتمان سازی»، «مدل سازی» و «عملیاتی و اجرایی» ذیل آن تعریف شد. استاندار از کارآفرینان بعنوان فرماندهان جنگ اقتصادی یاد می کنند.

پارسافر در همین زمینه تصریح کرد: در ستاد سهام الگوهای موفق تعاونیها، مسکن، کسب و کارهای خانگی و غیره حضور پیدا می کنند و جلسات هم اندیشی با آنها با حضور سایر صاحب نظران استان تشکیل می شود.

وی استفاده از ظرفیت مدارس و هیئت های مذهبی استان را در راستای مردمی سازی دولت و اقتصاد مورد تاکید قرار داد.

در ادامه حاضرین در این نشست به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند که از جمله آن می تواند به یکپارچگی، شفافیت، تاکید بر اقتصاد اشتراکی، نیاز به گروه های جهادی، شناسایی فرصتها، جلب اعتماد مردم، الگوبرداری از ایده های موفق، توانمندسازی صنایع و کارآفرینان و غیره اشاره کرد.

اتاق فکر کارآفرینان یزدی به منظور تحقق شعار سال با حضور دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت و رئیس ستاد دستیاران و همیاران مردمی و برخی مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
وزارت تعاون

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا