آشنایی با پیشران‌های موثر بر توسعه کارآفرینی در ایران: مرکز علمی کاربردی گروه صنعتی گلرنگ

دانشگاه گلرنگ به عنوان بازوی علمی، فن‌آوری و استارت‌آپی گروه صنعتی گلرنگ ماموریت دارد به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و با حضور قوی در حوزه‌های استارت آپی و دانش بنیان و نقش آفرینی فعال در عرصه‌های کارآفرینی و کسب‌وکار از طریق جذب حداکثری دانشجویان و فارغ التحصیلان درکسب‌ و کارهای متعلق به‌ خود، کارآفرینی و اشتغال را به بخش لاینفک کارراهه دانشجویان و تمایز امور آموزشی و پژوهشی و کارآفرینی خود تبدیل نماید.

به گزارش کارآفرینی پرس، مرکز علمی کاربردی گلرنگ در وب سایت خود نوشته است: ماموریت ما،  پیشرو بودن در حوزه ی کارآفرینی و توسعه کسب و کار و تربیت کارآفرینان واجد صلاحیت است.

ما در تلاشیم از طریق ایجاد و شبکه‌سازی بین کسب‌ و کارهای ملی و بین المللی،‌ استعدادهای جوان کشور را جهت حضور در عرصه‌های ملی و بین المللی کارآفرینی و کسب و کار جذب نموده و پرورش داده و به عنوان یک دانشگاه کارآفرین، در ایجاد، مدیریت و راهبری کسب و کارهای پیشرو و موفق استارت آپی و دانش بنیان شاخص و متمایز باشیم. 

دانشگاه گلرنگ برای انجام ماموریت‌های خود دارای‌ دپارتمان‌های زیر است: 

  • مرکز علمی کاربردی گلرنگ 
  • مدرسه کسب و کار گلرنگ 
  • واحد تجاری‌سازی ایده و محصولات 
  • کارخانه استارت آپی
  • واحد دیجیتال مارکتینگ
  • کالج فروش گلرنگ 
  • واحد بازی‌های رایانه‌ای 

ما برای انجام ماموریت‌های خود و با هدف حمایت از برترین‌ها نسبت به طراحی و اجرای جوایز زیر اقدام نموده و از طریق آنها به شناسایی استعدادهای کارآفرینی و کسب‌ و کار در ایران می‌پردازیم. این جوایز عبارتند از: 

  • جایزه استارت آپی استاد محمدکریم فضلی
  • جایزه فروشندگان برتر ایرانی 
  • جایزه مخترعین و مبتکرین 
  • جایزه دیجیتال مارکتینگ 
  • جایزه بهترین اساتید DBA- MBA
  • جایزه کتاب سال کارآفرینی و کسب‌وکار ایران 

چشم انداز ما برای افق 1404 عبارت است: 
تبدیل شدن به اولین مرکز آموزش علمی-کاربردی کارآفرین (اولین دانشگاه کارآفرین) کشور که به خاطر راه اندازی، مالکیت و توسعه‌ی کسب و کارهای استارت آپی و دانش بنیان و ایجاد اشتغال و کارآفرینی پایدار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان خود دارای شهرت و اعتبار ویژه می‌باشد. ما در پی آن هستیم تا امکان کاربرد آموزه‌های کارآفرینی را به طور کامل و دقیق در فضای کسب و کارهایی که خود ایجاد و مدیریت می‌کنیم، محقق ساخته و با این صفت در بین ذی نفعان خود شناخته شویم. 
چشم‌انداز ما، تبدیل شدن به اولین دانشگاه کارآفرین از طریق راه اندازی و راهبری کسب و کارهای نوین و پیشتاز در ایران است.

برای تحقق چشم‌انداز فوق، اهداف استراتژیک دانشگاه به شرح زیر اعلام می‌گردد: 

  • حضور درحوزه‌های کارآفرینی وکسب وکار یعنی کارآفرینی دانشگاه در زمینه راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای واقعی و مجازی
  • رشد کمی و کیفی آموزش‌های رسمی یعنی توسعه و تقویت آموزش‌های رسمی زیر نظر دانشگاه جامع علمی – کاربردی
  • رشد کمی و کیفی آموزش‌های غیر رسمی یعنی، تقویت آموزش‌های غیر رسمی دانشگاه 
  • ارتقاء و بهبود برند دانشگاه یعنی آشنایی و ارتقای برند و محبوبیت دانشگاه بین علاقمندان و ذی‌نفعان 

مرکز آموزش علمی – کاربردی گروه صنعتی گلرنگ ماموریت دارد به عنوان یک دانشگاه یک کارآفرین با حضور قوی در عرصه های کارآفرینی و کسب و کار و با استفاده از مدل‌های کسب و کار نوین و کاربردی کارآفرینی از طریق جذب حداکثری دانشجویان و فارغ التحصیلان در کسب و کارهای متعلق به خود، کارآفرینی واشتغال را به بخش لاینفک کارراهه دانشجویان و تمایز امور آموزشی و پژوهشی خود تبدیل نماید‌. 

ماموریت ما، پیشرو بودن درحوزه‌ی کارآفرینی و توسعه کسب و کار و تربیت کارآفرینان واجد صلاحیت است . 
ما در تلاشیم از طریق ایجاد و شبکه سازی بین کسب و کارهای ملی و بین المللی، استعدادهای جوان کشور را جهت حضور در عرصه‌های ملی و بین المللی کارآفرینی و کسب و کار پرورش داده و به عنوان یک دانشگاه کارآفرین در ایجاد، مدیریت و راهبری کسب و کارهای پیشرو و موفق استارت آپی و دانش بنیان شاخص و متمایز باشیم. در این زمینه ما استارت آپ‌های مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات (در فضای واقعی و مجازی) را که کسب و کاری مقیاس پذیر و دارای مدل تجاری پایدار، با اکوسیستم بزرگ برپایه فن آوری و علوم دانش بنیان بوده و در پی تامین نیازهای تکراری تعداد بسیاری زیادی از اعضای جامعه با روشی موثر و آسان و با قابلیت درآمد زایی چندین برابری می‌باشند را مد نظر داریم.  

برای آشنایی با پیشران‌های موثر بر توسعه کارآفرینی در ایران اینجا را کلیک کنید.

برای آشنایی با تاثیرگذاران دیگر، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
کارآفرینی پرس

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا