افتتاح مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی زینبیون در فرخشهر

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی چهارمحال‌وبختیاری با عنوان «زینبیون» در فرخشهر افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل این نهاد در مراسم افتتاح هشتمین مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی با عنوان «زینبیون» در فرخشهر، بیان کرد: مراکز نیکوکاری توسط نیروهای مردمی و با حمایت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مراکز در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی توسط مردم هر منطقه راه‌اندازی و مدیریت می‌شوند، افزود: مراکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی با رویکرد کاریابی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت ۱۲۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان، ادامه داد: از این مجموع، ۸ مرکز به صورت تخصصی در زمینه اشتغال، ۸ مرکز در زمینه فرهنگی و ۳ مرکز نیز در زمینه زکات فعالیت می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه مردم استان می‌توانند علاوه‌ بر اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی با توجه به تخصص خود اعم از انجام رایگان خدمات ساختمانی به نیازمندان کمک کنند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان کمک‌های مردم استان از طریق مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسیده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مسئولان مراکز نیکوکاری، گفت: امیدوار هستیم مراکز نیکوکاری با مدیریت توانمند و حمایت‌‎های مردمی اثرات و برکات فراوانی در شهرها و مناطق مختلف استان داشته باشد.

اتاق برای بازی و سرگرمی فرزندان خردسال زنان شاغل در این مرکز نیکوکاری و اتاق مشاوره نیز در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایکنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا