حمایت کمیته امداد از طرح‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از طرحهای دانش‌بنیان که موجب ایجاد ارزش افزوده و تحول در حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال شود، حمایت می‌کنیم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، سید مرتضی بختیاری روز یکشنبه در آئین تحویل پهپادهای کشاورزی به مددجویان کمیته امداد استان های مختلف که در قزوین برگزار شد، افزود:تلاش ما در کمیته امداد این است که این یادگار امام بتواند در ماموریت های خود کارآمد باشد

وی فزود: به برکت امامین انقلاب نهاد مقدس کمیته امداد در اجرای ماموریت های خود گام‌های بلندی را برداشته و موضوع دانش‌بنیان را به عنوان محور وارد کار خود کرده است.

 این مسوول با بیان اینکه ۵۲ درصد مددجویان ما را بانوان خانه دار بردر می گیرند، تاکید کرد : یکی از برنامه‌های ما تقویت مشاغل خانگی می باشد که در واقع حمایت و تکریم از جایگاه مادران و خانواده است. 

بختیاری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از نیازهای کشور از محل اشتغال خانگی مددجویان کمیته امداد تولید و تامین می شود،اظهار داشت: به عنوان مثال بانوان مددجوی ما در سال‌جاری ۵۱۱ تن پیله ابریشم تر تولید کردند که ۱۱ و نیم درصد تولید ابریشم خام کشور را شامل می شود.

این مسوول افزود : در حال حاضر بیش از ۴۰۰ رشته تولیدات صنایع دستی از جامعه هدف کمیته امداد که جاذبه خوبی نیز دارد به بازار عرضه شده و امیدواریم با همکاری بانک‌ها در حمایت از مددجویان شاغل شاهد اتفاقات بهتری در زمینه اشتغال‌زایی و توانمندسازی باشیم.

وی با ذکر اینکه برای توسعه اشتغال خانگی مصمم هستیم،اظهار داشت: برای توانمندسازی مددجویان باید با تفکر جهادی موانع را از پیش رو برداشت.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: توانمندسازی دارای سه رکن اشتغال، مسکن و فرهنگ خود اتکایی و خودباوری است که این سه رکن در کنار هم می‌توانند سبب ایجاد توانمندسازی در بین مددجویان کمیته امداد باشند.

بختیاری خاطرنشان کرد: برای کمک به تحقق شعار سال همه توان و ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه شان مسندها در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت و نوکری مردم می باشد،افزود: ما در نظام اسلامی زندگی و کار می کنیم و افتخار ما خادمی مردم است، اگر مسوول و مدیری به جایگاه خود مغرور شود، لعن خداوند را به همراه دارد.

بختیاری، تفکر جهادی را لازمه خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: با اتکا به این رویه باید در اوج مشکلات و تحریم ها با بهترین راهکار بتوانیم به مردم خدمات ارایه دهیم.

در این مراسم، ۵۰ پهپاد برای استفاده در امور کشاورزی با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان استان‌های مختلف اهدا شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا