دوره آموزشی ابزارهای هوش مصنوعی در کسب و کار برگزار می‌شود

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس دوره آموزشی ابزارهای هوش مصنوعی در کسب و کار را برگزاری می کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، سرفصل‌ها این دوره شامل: «افزایش درآمد کسب و کارها با هوش مصنوعی»؛ «کسب و کارهای جدید در عصر هوش مصنوعی»، «آینده کسب و کارها در عصر هوش مصنوعی»، «آموزش ۳ کاربرد کلیدی هوش مصنوعی برای کسب و کارها» و «با هوش مصنوعی چطور بهره وری سازمان ما بیشتر می شود؟» است.

مدرس این دوره سیدحمیدرضا عظیمی دارای مدرک دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی، مشاور دیجیتال مارکتینگ بیش از ۲۰ شرکت در حوزه های مختلف است.

تاریخ برگزاری این رویداد دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و محل برگزاری آن پارک فناوری پردیس، سالن سراج خواهد بود.

هزینه ثبت‌نام

هزینه ثبت‌نام برای شرکت های اراضی و استیجاری، شتاب دهنده های عضو پارک فناوری پردیس ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال، برای واحدهای مستقر در کوآپ، مرکز رشد فناوری نخبگان و واحدهای شتابدهنده های عضو پارک ۲،۵۰۰،۰۰۰ ریال
و هزینه برای مخاطب آزاد: ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال تعیین شده است.

نحوه ثبت‌نام و پرداخت

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، از ساعت ۹:۰۰ الی۱۶:۰۰ با شماره تلفن؛ ۷۶۲۵۱۰۶۵-۰۲۱ و در تمامی ساعات روز از طریق پیام رسان بله و یا واتساپ ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ با کارگزار برگزاری رویداد تماس حاصل نمایند.

 متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت‌نام این کارگاه آموزشی در سایت karnostartup.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا