هدف جایزه نکست ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به فناوری‌های نوظهور است

مصلحی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در آیین اختتامیه جایزه ملی فناوری نکست اظهار کرد: جایزه نکست اهداف مختلفی دارد که یکی از آنها اضافه کردن محصولات دانش‌بنیان به سبد کشور و ورود شرکت‌ها به فناوری‌های نوظهور است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، آیین اختتامیه جایزه ملی فناوری نکست در محل هتل عباسی اصفهان با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و دکتر زلفی‌گل وزیر علوم برگزار شد.

مصلحی رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در آیین اختتامیه جایزه ملی فناوری نکست اظهار کرد: جایزه نکست اهداف مختلفی دارد که یکی از آنها اضافه کردن محصولات دانش بنیان به سبد کشور است یکی از اهداف دیگر ورود شرکت‌های بزرگ و صنایع بزرگ به فناوری‌های نوظهور است.

وی گفت: اصفهان در علم و فناوری پیشتاز است. نخستین شهرک علمی و تحقیقاتی در اصفهان ایجاد شده است. نخستین مرکز رشد در اصفهان ایجاد شده است.‌نسختین جشنواره کارآفرینی شیخ بهایی در اصفهان است.

مصلحی گفت: شعار جایزه نکست ایران پیشرفته یا فناوری‌های نوظهور است.‌ نکست محل حضور شرکت‌های بزرگ است و‌کارهای متعددی در‌ محصولات دانش‌بنیان ایجاد کردند و این شرکت‌ها از درآمد و فروش بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: محصولاتی که در جشنواره نکست ارائه شده است در سه حوزه فناوری‌های. نوظهور، هوش مصنوعی و رباتیک، اتصال‌پذیری، زیست فناوری و مهندسی زیست است.

رییس پارک علم و تحقیقاتی اصفهان تصریح کرد: 240 طرح اولیه در جایزه نکست آمده است و 4 مرحله داوری ایجاد شده است که 30 شرکت به مرحله نهایی رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: جایزه شرکت اول 5 میلیارد تومان و 15 میلیارد تومان تسهیلات، جایزه شرکت دوم 3 میلیارد تومان و 9 میلیارد تومان و شرکت سوم 2 میلیارد تومان و 6 میلیارد تومان تسهیلات است.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا