درباره ضرورت پرداختن به برنامه‌های تحولی برای تضمین اشتغال و استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهم‌ترین رویکرد پیش روی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی را نقش‌آفرینی به منظور ایجاد یک جریان سازنده برای رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی دانست و بر ضرورت پرداختن به برنامه‌های تحولی برای تحقق این مهم اشاره کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در نشست هم‌اندیشی هیات‌رئیسه دانشگاه با برخی از روسای مراکز آموزشی که به منظور هم افزایی و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه برگزار شد، با اشاره به فرمایشات فروردین ماه سال جاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور مبنی بر اعلام ۵ هزار بورسیه صنعت برای سال جاری، بر هم راستایی برنامه‌های این دانشگاه با این رهنمود‌ها و سیاست‌های اشتغال زا تاکید کرد.
وی با تشریح سیاست تسهیل و تضمین اشتغال و استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در این دانشگاه، افزود: با پیاده سازی این برنامه‌ها و اولویت‌بخشی به تضمین کیفیت، ضمن تحقق اقتصاد مهارتی، اعتبار آموزش‌های ارایه شده، مورد تایید جامعه قرار گرفته و با اقبال بیشتر مخاطبان روبرو خواهد شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام حمایت همه‌جانبه از مراکز آموزشی با کیفیت، به لزوم بهره‌مندی از قابلیت‌های مراکز آموزش علمی‌کاربردی برای اجرای طرح‌های تحولی و استفاده از فناوری‌های جدید در جهت ارتقای سطح کیفیت آموزش‌های علمی‌کاربردی تاکید کرد.
دکتر بلندی، روسای مراکز را مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و خواهان همکاری ایشان به عنوان بازوان اجرایی حاضر در خط مقدم آموزش‌های علمی کاربردی جهت کمک به ایجاد اشتغال شد.
در این نشست روسای مراکز حاضر نیز ضمن استقبال از نحوه نگرش مدیریت دانشگاه و برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته، باتوجه به ظرفیت‌های در اختیار، آمادگی خود را برای اجرای طرح‌های تحولی اعلام نمودند و دستاورد این هم‌اندیشی در حوزه سیاست گذاری و اجرا را برای ارتقای کیفیت دانشگاه موثر خواندند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا