اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی امید برای 840 نفر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل اعلام کرد: ۴۶۴ صندوق خرد محلی با ۴۲ میلیارد تومان سرمایه در این استان فعال شده و زمینه اشتغال پایدار ۸۴۰ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا،طهماسب فرهنگ اظهار کرد: این تعداد صندوق خرد ملی به‌طور کلی در روستاها و برای اشتغال‌زایی زنان و حمایت از بانوان روستایی دایر شده و تسهیلات و خدمات ویژه ای ارائه کرده است.

وی افزود: صندوق خرد محلی از طرح‌های راهبردی صندوق کارآفرینی امید است و از آنجا که ماهیت صندوق های خرد، توسعه و تامین منابع مالی برای توانمندسازی اقتصادی است، نقش مهمی در رفع نیازهای مالی مردم و توسعه مشاغل خرد به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم دارد.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزش راه‌اندازی و ایجاد صندوق‌های خرد محلی نتایجی همچون توانمندسازی جوامع زنان روستایی و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای آنها و کمک به معیشت جوامع محلی داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل افزود: طرح تارا برای توانمندسازی و اشتغال اعضای صندوق‌های خرد محلی در دستور کار است و ارکان صندوق‌ها با مراجعه به دفاتر صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌ها و افتتاح حساب طرح تارا از تسهیلات حمایتی بهره‌مند شونداستان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا