اطلاعیه سازمان نظام روان‌شناسی: روان‌شناسان مشخصات کامل خود را در شبکه‌های اجتماعی درج کنند/ عضویت و صدور پروانه تخصصی تمام الکترونیکی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در صفحه اینستاگرام خود اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس، سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به اطلاع کلیه دارندگان صفحات و پروفایل‌های مجازی که در اینستاگرام، تلگرام، واتس‌آپ و… در حیطه روان‌شناسی و مشاوره و یا درباره صنف روان‌شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند، می‌رساند، ضرورت دارد، صفحات مجازی و پروفایل خود را با نام و نام‌خانوادگی‌، تحصیلات و شماره عضویت سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، یا شماره دانشجویی با نام دانشگاه مربوطه به مخاطبین خود معرفی نمایند. در غیر این صورت در لیست سوم افراد غیر روان‌شناس فاقد مجوز، صفحات مجازی غیرمجاز، موسسات غیرمجاز و اپلیکیشن‌های غیرمجاز به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود و در اختیار مراجع نظارتی قرار خواهد گرفت.

همچنین سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در اطلاعیه‌ دگری اعلام کرد: عضویت و صدور پروانه تخصصی تمام الکترونیکی شد و به تمام روان‌شناسان و مشاوران دارای پروانه کدیکتای QR و رمزینه که نشانگر نماد اعتماد الکترونیکی روان‌شناسان و مشاوران معتبر می‌باشد، اختصاص داده می شود.

از آنجا که رویکرد اصلی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ارایه کلیه خدمات به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری در کوتاه‌ترین زمان است از کلیه اعضای سازمان، اعم از اعضای قدیم و اعضای جدید، خواهشمند است از طریق لینک عضویت نسبت به تکمیل پروفایل کاربری شخصی و بارگذاری مدارک لازم اقدام فرمایند و پس از آن از طریق پروفایل خویش اقدام به احراز پروانه (اعضایی که قبلا پروانه دریافت کرده‌اند) یا درخواست صدور پروانه (اعضای متقاضی دریافت پروانه) فرمایند. 

اینجا را کلیک کنید

همکارانی که در سامانه جدید مدیریت اعضای سازمان اطلاعات خود را تکمیل و بارگذاری نموده‌اند می‌توانند برای ورود با کد ملی خویش به‌عنوان نام کاربری و رمز دلخواه وارد سامانه شوند.

بدیهی است تمام مکاتبات سازمان با اعضا (به‌صورت ثبت تیکت یا اعلان شخصی و عمومی) و امور مالی و عضویت و پروانه از طریق پروفایل جدید صورت خواهد پذیرفت. در صورتیکه هر عضو محترم  رمز عبور خویش را فراموش کرده باشد می‌تواند درخواست بازنشانی رمز عبور را از طریق همین سامانه درخواست کند و بلافاصله در زمان بسیار کوتاه  یک کد اعتبارسنجی و رمز عبورموقت برای شماره تلفن همراه ایشان ارسال می‌گردد.

خواهشمند است قبل از ثبت نام یا ورود به سامانه مدیریت اعضا فایل‌های راهنما را که درسایت سازمان قرار داده شده است به دقت مشاهده و مطالعه فرمایید. 

پیشاپیش از همکاری و مساعدت شما همکاران محترم سپاسگزاریم .

روابط عمومی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا