راه‌اندازی دفتر استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان در پارک فناوری یزد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دفتر استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان پارک علم و فناوری یزد در راستای منویات مقام معظم رهبری و حرکت در جهت تحقق شعار سال و همچنین تاکید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، افتتاح دفتر استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری یزد از جمله بندهای تفاهمنامه مبادله شده میان اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری استان یزد است که این مهم در راستای اجرای بخشی از قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی طرفین در مراسمی با حضور مدیر و معاونان اداره کل استاندارد استان، مسئولان پارک علم و فناوری و مدیر کلینیک تخصصی صنعت و معدن بسیج مهندسین استان یزد انجام شد.

«محمد رضا زارع بنادکوکی» مدیر کل استاندارد استان یزد در این مراسم ضمن تاکید بر این که، عمل به شعار سال عنوان شده توسط مقام معظم رهبری برای همه یک تکلیف شرعی و قانونی است گفت: هدف از راه اندازی این دفتردر پارک علم و فناوری، تسهیل و تسریع هر چه بیشتر فرآیند استانداردسازی محصولات دانش بنیان و فناوراستان دارالعلم و دارالعباده یزد است.

وی همچنین اشاره کرد: استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان و فناور، مقدمه ای بر تولید صنعتی و ورود گسترده به بازارهای داخلی و خارجی است که این رویه در نهایت تکمیل کننده زنجیره اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

«سید حبیب الله میرغفوری» رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز در این نشست ضمن برشمردن سیاست قابل تقدیر سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی با سایر مراکز، گفت:پیشرو بودن اداره کل استاندارد استان یزد نسبت به سایر دوایر در مقوله دانش بنیان وتحقق شعارسال ستودنی است، مضاف بر این که این رویه سبب ایجاد تحرک و انگیزه در دیگران هم محسوب می‌شود.

وی افزود: تمام مسئولین و کارکنان پارک علم فناوری یزد با توجه به راه اندازی این دفتر، تمام تلاش خود را در جهت استانداردسازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری، بکار خواهند بست.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا