اعزام فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نمایشگاه شنزن چین اعزام می‌شوند.

به گزارش کارآفرینی پرس، فعالان حوزه‌های «فناوری اطلاعات»، «اینترنت ۵G ،۸K Ultra HD »، «هوش مصنوعی»، « AR/VR»، «داده‌های بزرگ»، «نسل جدید فناوری اطلاعات»، «شهر هوشمند»، «هوافضا»، «خانه هوشمند» و «ساختمان‌های سبز» می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

«ارائه فرصت‌های صادراتی و سرمایه گذاری در نمایشگاه»، «برگزاری جلسات متناظر تجاری»، «حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری نمایشگاه» و «ارائه محصولات و خدمات» از مهم‌ترین مزایای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این رویداد نمایشگاهی است.

نمایشگاه شنزن چین هر سال با حمایت دولت چین برگزار می‌شود. مشارکت در این نمایشگاه به شکل مجازی و حضوری انجام می‌گیرد.

این نمایشگاه به‌عنوان نمایشگاهی با کیفیت و مرجع در حوزه فناوری پیشرفته در چین شناخته می‌شود. سال گذشته در مجموع ۲۵۶ برنامه شامل فروم‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها، کارگروه‌ها، رونمایی از برندها و محصولات، جلسات تجاری و کنفرانس خریداران در طول ۵ روز نمایشگاه برگزار شد. در نمایشگاه امسال نیز این رویدادها برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بعد از سال‌ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در جهان بدل شده و نقش مهمی در ارتقا همکاری‌ها و مبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا ایفا می‌کند.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

علاقه‌مندان تا ۱۵ مهرماه جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند و باید به این آدرس مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا