۲۱۴ مورد کاریابی توسط کمیته امداد استان مرکزی انجام شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی: طی 6 ماهه اول سالجاری تعداد 214 مورد کاریابی مددجویان تحت حمایت با بیمه طی تعامل با کارفرمایان در بخش های تولیدی وخدمات انجام شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس، مجید مشهدی، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اساسی کمیته امداد ، انجام فعالیت‌هایی است که به ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود، علاقه و استقبال از کار منجر می‌شود به نحوی که افزایش حجم این گونه فعالیت‌ها در مقایسه با سال‌های قبل را می‌توان به عنوان نشانه‌ای از اهمیت این موضوع تلقی کرد.

وی افزود: طی 6 ماهه اول سالجاری تعداد 214 مورد کاریابی با بیمه طی تعامل با کارفرمایان محترم در بخش های تولیدی وخدمات و پرداخت 2300 میلیون ریال بعنوان حق الزحمه کاریابی به افراد جامعه هدف اجرا شده است .

وی ادامه داد: هدف این فعالیت‌ها کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل جهت بهبود رفاه خانواده های تحت حمایت است، بنابراین بررسی میزان استقبال و تمایل مددجویان نسبت به طرح‌های اشتغال‌زای کمیته امداد می‌تواند منجر به اثربخشی چنین طرح‌هایی در راستای توسعه کارآفرینی اقشار فقیر جامعه شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از برنامه‌های محوری در کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.

مشهدی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است، گفت: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی در پایان بیان کرد: کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا