راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با اخذ مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس، حامد زارعی در اسلامشهر از صدور مجوز راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد و اظهار کرد: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و واحد اسلامشهر در راستای اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در دانشکده مهارت و کارآفرینی این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: از فرآیندهای اجرایی این مرکز می‌توان به انجام نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و همچنین خدمات مهارت‌آموزی اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با تأکید بر لزوم مهارت‌آموزی در کنار تحصیل و یا پس از فراغت از تحصیل دانشجویان، تشکیل این مرکز در دانشکده مهارت و کارآفرینی را فرصتی ویژه برای توأم‌کردن مهارت در کنار تحصیل برای تمام دانشجویان این واحد دانشگاهی و شهرستان اسلامشهر دانست.

زارعی عنوان کرد: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرایند اصلی نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و نیز ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه بر ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی و مراکز آموزشی (دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد) وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، راه‌اندازی شده و فعالیت خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در آینده‌ای نزدیک گام بلندی در راستای توانمندسازی و کسب آمادگی عملی و ایجاد تحول در نگرش دانشجویان به زمینه‌های اشتغال در جامعه برداشته شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا