مراسم تقدیر از کارآفرینان برتر در صندوق کارآفرینی امید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نوراله‌زاده طی مراسمی با اهدای جوایز، از کارآفرینان برتر استان تهران در محل ستاد مرکزی صندوق کارآفرینی امید تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس، مراسم تقدیر از کارآفرینان برتر، ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، سوم شهریور در سالن همایش‌های ستاد مرکزی صندوق کارآفرینی امید برگزار شد. در این مراسم که تعدادی از مدیران و معاونان صندوق و کارآفرینان حضور داشتند، مباحثی با هدف تسهیل فرایند دریافت مجوزها از دستگاه‌های مختلف مطرح و برای حل مسئله راهکار پیشنهاد شد.

قنطار، تولیدکنندۀ ظروف آشپزخانه که سال‌هاست نسل‌درنسل به این حرفه اشتغال دارند، گفت: از صندوق کارآفرینی سپاسگزارم که با حرکت‌هایی به‌ظاهر کوچک، جریان‌های بزرگی در جامعه ایجاد کرد.

محمدی، تولیدکنندۀ دیگری در سخنان خود گفت: پس از تشکر و تعارفات معمول، دوست دارم از برخی دستگاه‌ها به‌علت تأخیر و سنگ‌اندازی در مسیر کارآفرینان انتقاد کنم. من درخواست وام داشتم و وقتی این وام مصوب شد و قرار شد پرداخت بشود، یک‌چهارم این مبلغ ارزش داشت. سیاست‌های مجلس محترم گاهی موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

قاسم‌زاده اصل، کارآفرین بعدی بود که پوشاک مردانه تولید می‌کند. وی به برخی مشکلات زیربنایی اشاره کرد و گفت: ما از دولت‌مردان انتظار داریم مشکلات کارآفرینان را کم کنند. وی به‌همراه سه برادرش، کارگاه تولید و دوخت‌ودوز کت‌وشلوار را اداره می‌کند.

سارا یزدانی، مدیر کارگاه فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی، به استفاده از تجارت الکترونیک برای فروش اشاره کرد و گفت: بیشترین مانع پیش روی ما موازی‌کاری دستگاه‌ها برای ارائۀ مجوزهای مربوط است.

وی اظهار امیدواری کرد تفاهم‌نامه‌هایی میان دستگاه‌ها منعقد بشود تا مراحل دریافت مجوزها تسریع شود.

ناقوسی، تولیدکنندۀ دستمال‌کاغذی و محصولات سلولزی گفت: این موازی‌کاری که همکاران به آن اشاره کردند، بخش عمده‌ای از مشکل ماست. ادارۀ استاندارد و بهداشت، هر دو یک نوع آزمایش را انجام می‌دهند؛ اما هرکدام، آزمایشگاه دیگری را قبول ندارند. این تولیدکننده در ادامه اظهار امیدواری کرد کارگروه‌هایی تشکیل بشود تا از نزدیک به مشکلات و نیازهای تولیدکنندگان بپردازد و دستگاه‌ها سلیقه‌ای عمل نکنند.

در انتها، حکیم‌نیا، مدیر صندوق کارآفرینی استان تهران از کارآفرینان تشکر کرد و ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، آنان را به‌منزلۀ جهادگران اقتصادی برشمرد.

نوراله‌زاده، ضمن بررسی مشکلات ایشان و اعطای قول مساعد برای تلاش حداکثری، از فعالیت‌های آنان تقدیر به عمل آورد. وی در ادامۀ جلسه، کتاب کارآفرینی و امید در ایران ۱۴۰۰ را به کارآفرینان حاضر در جلسه هدیه داد.

نوراله‌زاده خطاب به کارآفرینان گفت: هیچ هدیه‌ای ارزشمندتر و ماندگارتر از یک اثر هنری نیست.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا