دوره‌های مجازی کارآفرینی ویژه نوجوان در یزد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: کودکان باید مهارت‌های لازم را با سخت کوشی برای رسیدن به اهداف بلند مدت کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس، عماد تشکری در بازدید از باشگاه کارآفرینان نوجوان گفت: سنین کودکی بهترین زمان برای تقویت رفتار‌های کارآفرینی است. کودکان ما باید کار گروهی را از همان سنین ابتدایی یاد بگیرند و مهارت‌های لازم را با سخت کوشی برای رسیدن به اهداف بلند مدت کسب کنند.

وی کارآفرینان نوآور و خط‌شکن را موجب توسعه کشور‌های توسعه یافته معرفی کرد و افزود: در بسیاری از مطالعات صورت گرفته، کارآفرین را خالق بنگاه جدیدی می‌دانند که با وجود مقاومت شدید محیط و خارج شدن از رویه‌های معمول و بکارگیری الگو‌های جدید و نوآورانه، به بازار ورود کرده و اقدام به حذف «بنگاه‌های حافظ وضع موجود و کمتر نوآورانه» می‌کند و با این اقدام خود منجر به رشد اقتصادی می‌شوند.


مسئول باشگاه کارآفرینان نوجوان نیز در این نشست گفت: این مرکز به منظور تکمیل زنجیره خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و شناسایی دانش آموزان مستعد و ایده پرداز، آماده برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی است.


وی افزود: تقویت نگرش کارآفرینانه کودکان و نوجوانان، افزایش خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، میل به موفقیت و تغییر روش تدریس متناسب با مبانی کارآفرینی برای کودکان از اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.


گفتنی است دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۶۳۷۱۰ داخلی ۱۵۹ و یا تلفن مستقیم ۳۸۲۵۴۷۲۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا