راه‌اندازی پردیس دانش‌بنیان‌ها در استان همدان

استاندار همدان از راه‌اندازی پردیس دانش‌بنیان‌ها در استان و استفاده بهینه از روش‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: بسیجیان ما در هر نقطه‌ای حضور می‌یابند مایه خیر و برکت بوده و مشکلات را حل می‌کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دوازدهمین اجلاس مجامع بسیجیان استان همدان با بیان اینکه ارتباط و تعامل نزدیکی بین ما و اندیشه‌ورز بسیجی وجود دارد، اظهار کرد: تک تک این مواردی که دغدغه اندیشه‌ورزان است در بحث اجرایی نیز وجود دارد و نگرانی ما اگر بیشتر از نگرانی شما نباشد کمتر نیست.

وی از راه‌اندازی پردیس دانش‌بنیان‌ها در استان و استفاده بهینه از روش‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: بسیجیان ما در هر نقطه‌ای حضور می‌یابند مایه خیر و برکت بوده و مشکلات را حل می‌کنند، البته باید در عرصه جهاد تبیین نیز حضور ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار همدان با این توضیح که نقطه آسیب ما مسئله فرهنگ است و دشمن روی آن دست گذاشته و می‌خواهد علاوه بر متلاشی کردن خانواده، جامعه را متلاشی کند، درباره انتخابات اضافه کرد: باید برای خلق حماسه ای دیگر در 11 اسفند با جهاد تبیین دستاوردهای نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی را بیان کنیم و این گونه دشمن را ناامید و در پیشبرد اهداف نظام موفق باشیم.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا