آغاز فعالیت نخستین مرکز نوآوری کارگاهی کشور

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار همدان گفت: طبق ارزیابی وزارت کشور همدان در اقتصاد دانش‌بنیان رتبه اول را کسب کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور بیان کرد: برکات و خیرات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت ایران بسیار زیاد بوده و هست که مهمترین آن خودباوری است در حالی که استکبار دنبال این بود که ایران عزیز توسعه نداشته باشد.

وی افزود: امام خمینی(ره) خودباوری و خوداتکایی را در کشور بنا نهاد و نگاه ایشان توسط رهبر معظم انقلاب و در بین جوانان اجرا شد به گونه‌ای که ایران به کشوری تبدیل شده که در عرصه‌های مختلف در رده‌های نخست جهان قرار دارد.

استاندار همدان گفت: در مقاطعی حرکت دولت‌ها در اجرای برخی امور ضعیف بوده که چاره کار شکل‌دهی مجموعه‌های شتاب‌دهنده مانند فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است که فارغ از نگاه بروکراتیک کار را عملیاتی اجرا کند.

وی با بیان اینکه به برکت این ستاد شاهد اقداماتی بزرگی در کشور هستیم افزود: اقدامات جهادی ستاد فرمان امام(ره) با نگاه دولت سیزدهم عجین و در پیکره سایر اجزا تسری یافته و با حمایت همه‌جانبه، بخش‌های مختلف با نوآوری و خلاقیت شکل خوبی گرفته است. 

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه سال اول کار دولت با نگاه ویژه به بنیاد نخبگان، توجه به فناوری و تقویت بعد دانش‌محور بود اضافه کرد: در این راستا برای دانشگاه‌ها ماموریت‌ تعریف شد که اقدامات ارزشمندی را شاهد بودیم، در دیگر بخش‌ها نیز با توجه به شعار سال اقدامات خوبی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همدان طبق ارزیابی وزارت کشور در اقتصاد دانش‌بنیان رتبه اول کشور را کسب کرده است ضمن اینکه در راستای اصلاح الگوی کشت با توجه به بحران آب در استان اقدامات موثری را داشتیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا