تاکنون ۵۳۹ مرکز کوچک و بزرگ در حوزه کسب و کار و اشتغال در تهران به بهره‌برداری رسیده است

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: گام دیگری در حوزه کسب و کار و توسعه کسب و کارهای مختلف و تسهیل در امر رونق تولید و اقتصاد جامعه به ویژه برای اقشار کم بر خوردار برداشته شده است به طوری که توانسته‌ایم تاکنون ۵۳۹ مرکز کوچک و بزرگ را در حوزه کسب و کار و اشتغال در کلانشهر تهران مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از برنا، مرکز کارآفرینی رسالت سال گذشته افتتاح شد و احمدی صدر به منظور بررسی وضعیت این مرکز و روند فعالیت کارآفرینان بازدیدی از این مرکز به عمل آورد.

در جریان این بازدید احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: گام دیگری در حوزه کسب و کار و توسعه کسب و کارهای مختلف و تسهیل در امر رونق تولید و اقتصاد جامعه به ویژه برای اقشار کم بر خوردار برداشته شده است به طوری که توانسته‌ایم تاکنون ۵۳۹ مرکز کوچک و بزرگ را در حوزه کسب و کار و اشتغال در کلانشهر تهران مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی افزود: با افتتاح این مراکز، فرهنگ اینکه جوانان ما به سمت کار و تولید به ویژه صنایع دستی ارزشمند بروند را ترویج دادیم و امیدواریم با ایجاد این مشاغل که باعث رونق تولید در جامعه ما می‌شود، باری را از روی دوش شهروندان عزیز تهرانی به ویژه قشر کم برخوردار برداریم. عمده این کارآفرینی‌ها در حوزه خانواده های در معرض آسیب، آسیب دیدگان اجتماعی و بهبود یافتگانی که مراحل سلامت را طی کردند و نیاز به اشتغال دارند ایجاد شده است.

احمدی صدر تاکید کرد: امیدواریم این شور و شعف اشتغال و درآمدی که کسب می کنند مانعی شود که مجددا به چرخه آسیب وارد نشوند و این اقدامات در حوزه اشتغال جوانان و قشر ضعیف را ادامه دهیم و روزی را شاهد باشیم که ادعا کنیم همه جوانان ما مشغول به کار هستند و چرخه تولید را رونق روز افزون می‌بخشند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
برنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا