همایش توسعه کسب و کار در بروجرد برگزار شد

همایش توسعه کسب و کار با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و هم افزایی در راستای توسعه اشتغال و کسب و کار عصر روز پنجشنبه در بروجرد برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمد خسروی دبیر کارگروه توسعه کسب و کار انجمن بروجردی های مقیم تهران در این همایش گفت: توسعه کارآفرینی یکی از ارکان و مولفه های پیشرفت و توسعه اقتصادی در هر جامعه است.

وی افزود: ترقی و خودکفایی گام اول ایجاد شغل و کارآفرینی است که با تعالی و منزلت انسانی همراه است.

خسروی با اشاره به پیگیری انجمن بروجردی های مقیم تهران در برگزاری همایش توسعه کسب و کار بروجرد گفت: این همایش در راستای تغییر نگرش در حوزه کارآفرینی برگزار شده است که آغازی برای برگزاری سلسله همایش های توسعه کارآفرینی در بروجرد است.

جواد کماسی، دبیر انجمن بروجردی های مقیم تهران نیز در این همایش با اشاره به ارایه آموزش هایی در راستای توسعه کسب و کار گفت: هدف از این همایش حمایت از طرح‌هایی با قابلیت اجرایی است.

وی افزود: گام نخست ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و در قدم بعدی تاکید بر برنامه های آموزشی است.

وی با اشاره به برگزاری سلسله همایش های مرتبط با کسب و کار گفت: امروز استقبال خوبی از اولین همایش شد و عده زیادی شرکت کردند اما انتظار ما بیشتر بود که در همایش های بعدی باید اطلاع رسانی بیشتری انجام شود.

در این همایش از اخوان چرخکار به عنوان پیشکسوتان صنعت بروجرد تحلیل شد.

در همایش توسعه کسب و کار بروجرد؛ محمود رضا گودرزی مدیر ملی و کارآفرین برتر با محور کارآفرینی با نگاه آینده پژوهی و تغییر نگرش در کارآفرینی، به ارایه سخنرانی پرداخت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا