آغاز فعالیت 2 هسته فناور در مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد ممسنی

مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد ممسنی گفت: در یک سال و نیم اخیر یک شرکت دانش‌بنیان در این مرکز به ثبت نهایی رسیده و ۲ هسته فناور آغاز به کار کرده‌اند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، حسین حیدری مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی بیان کرد: این مرکز از سال ۱۴۰۱ با اخذ مجوز از سازمان مرکزی در فضایی به مساحت حدود ۶۰۰ مترمربع آغاز به فعالیت کرد و از ابتدا تلاش برای جذب افراد خلاق، علاقه‌مند و شرکت‌های فناور آغاز شد.

به گفته حیدری در یک سال و نیم اخیر یک شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به ثبت نهایی رسیده و دو هسته فناور نیز آغاز به کار کرده که با انجام مراحل اداری به واحد و شرکت دانش‌بنیان تغییر می‌یابند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی مطرح کرد: از صاحبان ایده و شرکت‌های فعال دعوت می‌شود تا برای ارتقای مالی، فرهنگی و صنعتی شهر و کمک به سایر جوانان با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد، دست در دست این مرکز گذاشته و همه برای توسعه خود و شهر تلاش کنیم. مراکز رشد در تعداد محدودی از شهرستان‌های استان فارس وجود دارد؛ بنابراین استفاده از این ظرفیت را به همه همشهریان توصیه می‌کنیم.

وی بیان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تأسیس، استقرار و آیین‌نامه‌های مربوطه و مشاوره همه‌روزه در ساعات اداری به مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی مراجعه شود. امیدوارم با تلاش مسئولان و مدیران امر بتوانیم گامی مؤثر در پیشبرد همه جانبه شهر و میهن گام برداریم.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا