غرفه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در نمایشگاه نوآوری ازبکستان برپا خواهد شد

غرفه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در نمایشگاه نوآوری ازبکستان برپا می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، ازبکستان با ۳۵ میلیون نفر جمعیت، یکی از کشور‌های پیشرو در زمینه فناوری و نوآوری است به همین دلیل پنجمین دوره هفته نوآوری ازبکستان از ۲۴ تا ۲۸ مهرماه برپا می‌شود. شرکت‌های دانش بنیان و خلاق با حمایت دهقانی فیروز آبادی ،معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این رویداد شرکت می‌کنند.

غرفه های بین المللی یکی از چهار برنامه‌ کلان مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در راستای توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان است. اعزام، پذیرش و حضور مستقل در نمایشگاه‌های بین‌المللی ، از دیگر برنامه‌های این مرکز است که طبق تقویم نمایشگاهی در حال انجام است.
یکی از مهم‌ترین برنامه‌های غرفه های ایران در نمایشگاه‌های بین المللی، برگزاری جلسات B۲B است. پیش از برگزاری نمایشگاه ، مطالعات بازاری روی شرکت‌ها و بازار در کشور هدف انجام می‌شود، سپس با متناظریابی بهترین شرکای تجاری شرکت‌ها انتخاب و برنامه‌ B۲B تعیین می‌شود.
از دیگر برنامه‌هایی که برای شرکت‌ها در این غرفه پیش بینی شده است می‌توان به : برگزاری نشست‌های تجاری/ برگزاری سمینار‌های تخصصی / بازدید از زیرساخت‌های فناوری و صنعتی / ثبت نام در پاویون شرکت‌های دانش بنیان و خلاق اشاره کرد.
شرکت‌های دانش بنیان و خلاق متقاضی حضور در این غرفه‌ها ، می‌توانند تا ۲۰ شهریور از طریق کریدور صادرات « https://tesc.ir/service/۸/۱/ » جهت ثبت نام اقدام کنند .
همچنین جهت پاسخگویی به پرسش‌های متقاضیان شماره تماس‌های ۰۹۱۲۹۷۵۱۹۷۳، / ۰۲۱۹۱۰۷۳۷۳۷ در اختیار شرکت‌ها قرار دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا