10 ابزار هوش مصنوعی که امسال باید در کسب‌و‌کار خود استفاده کنید

در اینجا 10 ابزار هوش مصنوعی وجود دارد که می‌توانید امروز از آن‌ها برای کمک به افزایش بهره‌وری و سود استفاده کنید.

به گزارش کارآفرینی پرس، ما چیزهای زیادی در مورد هوش مصنوعی می‌شنویم و شکی نیست که این فناوری در چند سال آینده تأثیر زیادی بر کسب‌و‌کار ما خواهد داشت. اما حالا چطور؟ با ما همراه باشید.

ا- چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT)

این چت ربات مکالمه‌ای است که توسط “OpenAI” ایجاد شده است که در اواخر سال گذشته شروع به تبلیغات کرد و واقعاً چیزهای زیادی دارد که یک صاحب کسب‌وکار می‌تواند درباره آن‌ها هیجان‌زده شود. از آن برای نوشتن وبلاگ، پیشنهاد راه‌های بهتر برای ایجاد ایمیل، تجزیه و تحلیل وب‌سایت خود برای بهبود نتایج جستجو، انجام ریاضیات پیشرفته، ایجاد خط مشی‌های منابع انسانی و تعدادی از عملکردهای دیگر استفاده کنید. همچنین بهتر است با برنامه ” Dall-E 2″  از «اپن‌ای‌آی» بازی کنید که با استفاده از دستورات متنی (به‌عنوان مثال “اسبی ایستاده در کنار رودخانه”) تصاویر ایجاد کند که می‌تواند در ارتباطات شرکت یا وب‌سایت شما استفاده شود.

2- مایکروسافت کوپایلوت (Microsoft Copilot)

مایکروسافت 49 درصد از «اپن‌ای‌آی» را در اختیار دارد (و چت‌جی‌پی‌تی توسط سرورهای مایکروسافت میزبانی می‌شود). بنابراین، بسیاری از عملکردهای چت‌جی‌پی‌تی به‌زودی بخشی از برنامه کوپایلوتخواهد بود که می‌تواند از قبل با جستجوهای «بینگ» استفاده شود. اما همچنین در سال آینده بخش عمده‌ای از آفیس خواهد بود. شما از کوپایلوتبرای تجزیه و تحلیل جداول اکسل، ایجاد الگوها، به‌روزرسانی ارائه‌ها و حتی شرکت او در جلسات تیم‌ها به نمایندگی شما استفاده خواهید کرد.

3- گوگل بارد/ دوئت (Google Bard/Duet)

بارد پاسخ گوگل به چت‌جی‌پی‌تی است و دوئت برنامه‌ای است که از مدل زبان بزرگ زیربنایی بارد برای تقویت برنامه‌های تجاری گوگل به روشی بسیار شبیه به مایکروسافت کوپایلوتاستفاده می‌کند. انتشار این ویژگی‌ها ظرف شش ماه آینده انتظار می‌رود، اما جیمیل در حال حاضر از هوش مصنوعی بارد برای کمک به نوشتن ایمیل‌ها و بررسی دستور زبان استفاده می‌کند.

4- مداد رنگی هوش مصنوعی (Crayon AI)

گرایون که بسیار شبیه به دال- ای (Dall-E) است، یک تولیدکننده تصویر پیشرفته است که از هوش مصنوعی برای تولید آثار هنری، عکس‌ها، نقاشی‌ها و سایر گرافیک‌ها مستقیماً از توضیحات متن شما استفاده می‌کند. کیفیت عالی است و تنوع انتخاب‌ها به ظاهر بی‌پایان است. از این برای تصاویر موجود در وب‌سایت یا سایر محتوای تبلیغاتی خود استفاده کنید.

5- هی‌وایرآی (Heywire.ai)

اگر کسب‌وکار شما بهطور گسترده در زمینه محتوا است، هی‌وایرآی یک تولیدکننده محتوا قدرتمند است که از هوش مصنوعی برای جمع‌آوری اطلاعات از اینترنت و تبدیل آن به داستان، مقاله و سایر فرم‌های وبلاگ استفاده می‌کند. این برنامه از داده‌های به‌روز و دارای اعتبار توسط خبرنگاران استفاده می‌کند که می‌توانید آن‌ها را منتشر کنید. این ابزار می‌تواند به شما و شرکت شما به‌عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما کمک کند. همچنین می‌تواند چندین «شخصیت» برای هر کسی که می‌خواهید به‌عنوان نویسنده دیده شود، شخصیت‌های متعددی را ایجاد کند و پست‌های اجتماعی بر اساس محتوای تولیدشده ایجاد کند.

6- ایتیفای (Eightify)

تا به حال به یک ویدیوی واقعاً جالب برخورد کرده‌اید و سپس ببینید چقدر طولانی است و سپس با خود بگویید “من وقت ندارم.” ایتیفای این مشکل را حل می‌کند. این برنامه هوش مصنوعی ویدیو را برای شما تماشا می‌کند و سپس آن را در به نکات خاصی از جذابیت‌ها خلاصه می‌کند. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، اغلب مجبوریم همه نقش‌ها را بازی کنیم. این بدان معناست که ما باید در مورد یک سری موضوعات مختلف دانش داشته باشیم. محتوای بسیار عالی در ویدیو وجود دارد که می‌تواند به ما در راه‌اندازی کسب‌وکار کمک کند و با این برنامه می‌توانیم اطلاعات بسیار بیشتری را نسبت به قبل جذب کنیم.

7- تمی (Temi)

من سال‌هاست که از تمی استفاده می‌کنم و به‌عنوان یک نویسنده، به آن سوگند یاد می‌کنم! این یک سرویس رونویسی قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است. من فایل‌های صوتی و تصویری‌ای را که ساخته‌ام آپلود می‌کنم و در عرض چند دقیقه، تمی آن را به کلمات رونویسی می‌کند – و تقریباً بی‌عیب است. رونویسی یک ضبط 10 دقیقه ای فقط چند دلار هزینه دارد.

8- فدری (Feathery)

آیا به یک فرم خوب و حرفه‌ای برای کسب‌وکار خود نیاز دارید؟ شاید یک فرم درخواست استخدام؟ یک قالب پیشنهاد قیمت؟ یک فرم درخواست برای افرادی که وب‌سایت شما را بازدید می‌کنند؟ فدری از هوش مصنوعی برای ایجاد فرم‌هایی با ظاهر حرفه‌ای در عرض چند دقیقه استفاده می‌کند. می‌توانید هنگام ایجاد فرم‌ها، آن‌ها را ذخیره و ویرایش کنید و آن‌ها را برای کسب‌وکار خود سفارشی کنید. همه اینها از طریق یک رابط زبان طبیعی انجام می‌شود.

9- اینترویو آی (Interviewai)

آیا می‌خواهید کارمندان آینده خود را برای مصاحبه شغلی آماده کنید؟ یا شاید شما یک فریلنسر یا پیمانکار مستقل از راه دور هستید که قرار است با یک مشتری احتمالی صحبت کنید «اینترویو آی» از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا شما را از قبل در مکالمه راهنمایی کند. مصاحبه‌های ساختگی آن به شما کمک می‌کند مهارت‌های گفتاری خود را تقویت کنید و الگوریتم‌های آن سوالات مصاحبه‌ای را ایجاد می‌کنند که متناسب با شغل و صنعت است. این پلتفرم قول می‌دهد سوالات سفارشی شده را ارائه دهد که هم فنی و هم موقعیتی هستند، همه بر اساس اطلاعاتی که از قبل ارائه می‌دهید.

10- اوپوس کلیپ (Opus Clip)

بسیاری از ما در کسب‌و‌کارهای خود از ویدیوها برای کمپین‌ها، مطالعات موردی، توصیه‌نامه‌ها یا حتی برای ایجاد سر و صدا استفاده می‌کنیم. این ویدیوها در وب‌سایت ما قرار می‌گیرند، اما البته، ما می‌خواهیم کارهای بیشتری با آنها انجام دهیم. اینجاست که اوپوس کلیپ وارد می‌شود. با استفاده از پلتفرم تولید شده توسط هوش مصنوعی آن‌، می‌توانید یک ویدیوی طولانی بارگذاری کنید و آن را به کلیپ‌های کوتاه‌تر و قابل هضم‌تر تقسیم کنید که سپس می‌توانند در رسانه‌های اجتماعی منتشر شوند یا در کمپین‌های ایمیلی شما قرار گیرند.

خیلی جالبه، درسته؟ و من فقط تا حدی به سطح این موضوع آشنا شده‌ام. همه اینها من را به یاد روزهای اولیه آیفون و رقبای گوشی‌های هوشمند آن می‌اندازد، جایی که برنامه‌ها شروع به‌ظهور کردند – و سپس تکثیر شدند. من انتظار دارم در این انقلاب هوش مصنوعی نیز همین اتفاق بیفتد. بنابراین چیزهای بیشتری در راه است. اما در عین حال، با این ابزارها بازی کنید و من قول نتایج خوب و بهره‎‌وری بهتر را می‌دهم.

  • نویسنده: جنی مارکز

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
خبرنگار
علی صالحی
منبع
Entrepreneur

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا