علی رحمانی: «قزوین» رتبه چهارم کشور در موضوع پایش ملی فضای کسب و کار را کسب کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب و کار، استان قزوین رتبه چهارم کشور را در این زمینه کسب کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، علی رحمانی اظهار کرد: براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب و کار، استان قزوین رتبه چهارم کشور را در این زمینه کسب کرده است. این پایش نشان می‌دهد که وضعیت استان در بسیاری از مولفه های موثر بر محیط کسب و کار در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل مساعدتر شده است، به نحوی که استان قزوین از رتبه پانزدهم جدول به رتبه چهارم ارتقاء پیدا کرده است.

وی افزود: در این پایش دیدگاه های فعالان اقتصادی جمع‌آوری شده و پس از احصای مشکلات اصلی برنامه‌ریزی برای رفع آنها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین اضافه کرد: غیر قابل پیش‌بینی بودن و تغییر قیمت مواد اولیه، بی ثباتی در سیاست‌ها و بخش‌نامه‌های ابلاغی و دشواری تامین مالی از بانک‌ها سه موردی هستند که به عنوان مهمترین موانع از طرف فعالان اقتصادی در این پایش به آنها اشاره شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز به دنبال آن هستیم ضمن تثبیت جایگاه استان در جایگاه فعلی بتوانیم در یک برنامه کوتاه مدت نام استان را در ردیف یکی از سه رتبه اول این پایش مشاهده کنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا