ابلاغ ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به چهارمحال و بختیاری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ابلاغ ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان خبر داد و گفت: این تسهیلات باید تا پایان مهر جذب شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محسن مولوی، افزود: در صورت جذب به موقع و عملکرد مطلوب، تسهیلات مرحله دوم نیز به استان اختصاص پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: از محل تسهیلات مشاغل خانگی، ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال زنان سرپرست خانوار و مددجویان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و مادران دارای فرزند ۲ قلو تخصیص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به صورت چهار درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه پرداخت می‌شود، اظهار داشت: ۶۲۰ رسته شغلی با انواع گرایش‌های مختلف در قالب کسب و کارهای خانگی تعریف شده است.

مولوی خاطرنشان کرد: مشاغل مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان و رشته‌های جدید در اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی دارد.

وی از تشدید نظارت بر نحوه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان در استان خبر داد و گفت: از سال جدید نظارت بر تسهیلات و اشتغال از شدت بیشتری برخوردار شده است و اگر انحرافی در این خصوص شناسایی شود به سیستم بانکی اعلام و تسهیلات پرداختی باید برگشت داده شود.

به گزارش ایرنا، بنا بر آخرین گزارش‌های مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری ۱۰.۱ درصد اعلام شده که در رتبه ششم قرار گرفته است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۱ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا