اعلام برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید در سال ۱۴۰۲

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تشریح برنامه‌های سال جدید، تامین مالی جمعی و تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی را از اولویت‌های صندوق برشمرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، نعمت‌الله رضایی، اظهار کرد: سال گذشته روش‌های تامین مالی صندوق به شکل سنتی بود که در آن تغییراتی ایجاد کردیم و بنا داریم که در سال ۱۴۰۲ روش‌های تامین مالی خود را متفاوت کنیم.

وی افزود: در صندوق کارآفرینی امید همواره روال به این شکل بود که یک دستگاه منابع بیاورد و صندوق هم منابعی را در کنار آن قرار بدهد و به صورت اهرمی پرداخت تسهیلات را انجام بدهد ولی امسال وارد بازار سرمایه شدیم و به جای صرفا بازار پول به دنبال تاسیس یک صندوق PE رفتیم و آن را عملیاتی کردیم.

به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مراحل ثبت صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شستا به سرعت درحال انجام است.

رضایی تامین مالی جمعی را از دیگر اولویت‌های سال جدید برشمرد و گفت: تاکنون ۶۳ میلیارد تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و به کلیه شرکت‌هایی که این امکان را داشتند در زمینه تامین مالی جمعی فراخوان دادیم. آن زمان ۱۲ شرکت بودند که ده شرکت شرایط لازم را داشتند و با آنها کار را شروع کردیم.

وی نسبت سرمایه گذاری صندوق در طرح‌های تأمین مالی جمعی را حدود هشت درصد ذکر کرد و گفت: مابقی ازسوی مردم و خود سرمایه‌گذار تامین می‌شود و طرح‌هایی که راکدند به چرخه تولید برمی‌گردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا