افتتاح بزرگترین مرکز کارآفرینی دیجیتال در محله گلشن

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهرداری منطقه ۴ در محله کم برخوردار گلشن، مرکز کارآفرینی دیجیتال را با حضور خانواده شهید معزز رضا بهزادی را افتتاح کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، با افتتاح این مرکز کسب و کار بسیاری از شهروندان از جمله زنان بدسرپرست و بی سرپرست، افراد دارای سو پیشینه، کودکان کار، دانشجویان فارغ التحصیل شده جویای کار و … که با مشکلات مالی مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند با اشتغال در شغل مورد علاقه خود نیاز‌های مالی و روحی شان را برطرف کرده و برای داشتن زندگی با سلامت بیشتر تلاش نمایند.

مراکز کسب و کار و کار آفرینی به عنوان راهی برای باز کردن گره‌های کور شهروندان، رهایی از بیکاری، کاهش جرایم ناشی از بیکار بودن، خودکفایی همشهریان و بسیاری نعمت‌های دیگر این مقوله حایز اهمیت است.

 افتتاح مرکز توتیا در محله کم برخوردار خاک سفید به عنوان بزرگ‌ترین مرکز دیجیتال شرق تهران، فعال در حوزه کارافرینی دیجیتال در ۱۰ شاخه استارت‌آپ که هر شاخه با ظرفیت اشتغال زایی تقریبا ۵۰۰ نفر در سال، راهی برای رهایی از بیکاری‌ها و مشکلات متعدد آن است که در مرحله اول با کتاب دیجیتال شروع و اعلام آمادگی شده که این مهم منجر به داشتن محله دیجیتال خواهد شد.

این مرکز با مساعدت اداره آسیب‌های اجتماعی و با همکاری سازمان خدمات رفاه شهرداری تهران راه‌اندازی شده و امید می‌رود برای شهروندان این محله مثمرثمر و راهگشا باشد.

وجود مراکز کارآفرینی می‌تواند برای افرادی که تاکنون دیده نشده اند و زمینه برای ایده‌ها، افکار نوین و خلاقیت‌هایشان فراهم نبوده، خود را بیشتر شناخته و راه برای خودکفایی آن‌ها گسترده‌تر شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا وسیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا