رویداد ذهن‌افزارهای کسب‌وکار برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین «رویداد ذهن‌افزارهای کسب‌وکار» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، “نخستین رویداد ذهن‌افزارهای کسب و کار” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

این رویداد برای جذب ایده‌ها و محصولات فناورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده (مایندپلاس) برگزار می‌شود.

در این رویداد منظور از «ذهن‎‌افزارهای کسب‌وکار» هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد. 

از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب‌وکار، مباحث مختلفی در حوزه‌های شناخت مدیریتی از جمله گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان، توانمندسازی شناختی گروه‌ها و تیم‌های کاری، تمرین و توسعه شناختی کارکنان، مدیریت استرس و سلامت شناختی، شکل‌دهی به انگیزاننده‌های شغلی با رویکرد شناختی، طراحی شغل و ارگونومی شناختی، شناسایی و توانمندسازی شناختی رهبران سازمان، زوایای شناختی در تصمیم‌گیری سازمانی، تغییر و توسعه شناختی سازمانی و شناسایی تفاوت‌های فردی با رویکرد شناختی پدیدار می‌شوند.

از منظر راهکارهای قابل تجاری‌سازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمندسازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمندسازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسب‌وکار و بازاریابی شناختی مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت با رویکرد شناختی هستند که می‌توانند ابزارهای مختلفی در حوزه‌های آزمون‌های توانایی شناختی، نقشه‌های شناختی، داده‌کاوی و بصری‌سازی شناختی، بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.

به نقل از ستاد توسعه علوم شناختی، تیم‌های منتخب این رویداد، از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.

مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی در این فراخوان، تا ۲۰ دی ماه جاری تعیین شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا