درباره ارائه تسهیلات مالی به دانش‌بنیان‌ها و استارت‌آپ‌های فعال حوزه علوم شناختی

ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی اعطا می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، شرکت‌ها، مراکز استارت‌آپی، دانش‎‌بنیان‌ها و شتاب‌دهنده‌های فعال در حوزه علوم شناختی می‌توانند از تسهیلات مالی تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور به منظور کمک به توسعه کسب‌وکارها، تجاری‌سازی محصولات و گسترش زیست‌بوم فناوری و نوآوری بهره‌مند شوند.

این تسهیلات مالی براساس توافقی بین ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ در اختیار مراکز و شرکت‌های فعال در حوزه علوم شناختی قرار می‌گیرد.

این تسهیلات بنا به درخواست متقاضیان تا سقف ۳۰ میلیارد ریال و با کارمزد چهار درصد از طریق معرفی این مراکز و شرکت‌ها به بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

دست اندرکاران و صاحبان مراکز و شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان فعال در حوزه علوم شناختی می‌توانند با ثبت مدارک و درخواست تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور ۱۴۰۲ و تأیید ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از تسهیلات مالی این قانون بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا