درباره حمایت ۱۵۰ میلیارد تومانی در حمایت از دانش‌بنیان‌های کرمانشاه

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ای بین این مجموعه و بنیاد برکت از حمایت ۱۵۰ میلیارد تومانی در حمایت از دانش‌بنیان‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «سیامک آزادی» رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور توسعه دانش‌بنیان‌ها و واحدهای فناور در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به لزوم حمایت هر چه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور تفاهم‌نامه‌ای با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان میان پارک علم و فناوری کرمانشاه و بنیاد برکت به امضا رسید.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده شرکت‌ها و واحدهای فناور می‌توانند تسهیلات با نرخ سود پایین دریافت کنند که میزان نرخ سود برای تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان چهار درصد و برای تسهیلات بیشتر میزان نرخ سود حداکثر به ۱۰ درصد می‌رسد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات ارائه شد به واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات در طولانی مدت تا پنج سال قسط بندی خواهد شد.

آزادی اشاره‌ای به برگزاری رویداد تانا در استان کرمانشاه کرد و گفت: این رویداد در تاریخ ۹ آذر ماه با حضور یازده شرکت دانش‌بنیان، صنایع، واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی، نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: رویداد تانا در استان کرمانشاه با اولویت و محوریت حوزه کشاورزی و با هدف توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان‌ها توسط وزارت علوم در سطح کشور در حال اجرا است.

آزادی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حضور فعال و مؤثر شرکت‌ها واحدهای فناور در رویداد تانا، گفت: یکی از مهمترین این دستاوردها جذب همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی در بحث راه اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی در استان کرمانشاه بوده که امید است شاهد دستاوردهای خوب در این نمایشگاه برای استان باشیم.‌

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا