راه‌اندازی دفتر فن‌بازار منطقه‌ای در خراسان شمالی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اخذ مجوز فن بازار منطقه‌ای کارآفرینی در خراسان شمالی توسط یکی از مراکز مشاوره،اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی با حضور رئیس مرکز نظارت و پایش اشتغال کشوررونمایی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛مهمترین اهداف این دفتر در راستای رونق بخشیدن به بازار منطقه ای، شناسایی شرکت‌های دارای ظرفیت‌های فن آور و دانش‌بنیان در بخش تولید و صنعت و ایجاد اشتغال‌های پایدار است. 

عظیمی مدیرمرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی آتیه سازان اقتصاد خراسان خاطر نشان کرد: این مجموعه برای تبادل فن آوری و عرضه و تقاضای آن بوده و واحدهایی که نیازمند راهکارهای نوین هستند، می توانند با مراجعه به این دفتر از خدمات آن بهره‌مند گردند.

پژمان اکرامیان رئیس مرکز پایش و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان جامعه کار و  تولید در خراسان شمالی عملکرد آنها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه ای که دارد با همت مسئولان جهادی که هم اکنون مشغول فعالیت‌های شبانه روزی هستند می‌تواند آنها را بالفعل نموده و تولید اشتغال و سرمایه نماید.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا