افتتاح مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد نظرآباد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد با حضور جمعی از مسئولان گشایش یافت.

 به گزارش کارآفرین پرس به نقل از آنا، مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد با حضور حسین کلانتری خلیل‌آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از مسئولان این شهرستان گشایش یافت.

کلانتری در این مراسم اظهار کرد: اساس رشد و توسعه هر کشور تحقیق و پیشرفت است. تحقیق به تولید، اشتغال و پیشرفت کشور می‌انجامد و آنچه امروز از طرف دشمن مورد هجمه قرار گرفته، همین پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی است که باید به خوبی تبیین شود.

وی افزود: دانشگاه باید به سمت دانشگاه کارآفرین و مهارت محور حرکت کند؛ بنابراین نفش مرکز رشد در این زمینه به‌عنوان زیست‌بوم فناوری بسیار اهمیت دارد و این مرکز به‌عنوان اولین نقطه مراجعه صاحبان ایده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به حمایت از ایده‌های برتر بیان کرد: مرکز رشد با ارائه امکانات، شرایط و فضا از شرکت‌ها و ایده‌ها حمایت می‌کند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید از شرکت‌ها، کارخانه‌ها، امکانات استان به دلیل نزدیکی به تهران بهره لازم را کسب کند. با سیاست‌گذاری مناسب در راستای سرمایه‌گذاری برای تجاری‌سازی محصولات می‌توان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرد.

دانشگاه مسیر رشد و شکوفایی علمی است

حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی امام جمعه نظرآباد نیز با اشاره به جایگاه علم گفت: علم قدرت بوده و دانشگاه مسیر رشد و شکوفایی علمی است. محیط دانشگاه باید محیط علمی باقی بماند و با صنعت ارتباط داشته باشد. پیوند علم و صنعت در قالب مرکز رشد میسر بوده و هم‌افزایی دانش استادان و دانشجویان در ارتقای سطح علمی مثمر ثمر خواهد بود.

اسباب قدرتمندی نظام پیشروی علم است

حسین بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: اسباب قدرتمندی نظام پیشروی علم بوده که تولید علم بر عهده دانشگاه‌ها است. باید در دانشگاه‌ها به تبیین واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب پرداخته و جوانان را به این مسائل آگاه کرد.

سیدعباس صارمی حصاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد نیز با ارائه گزارش به تشریح راه‌اندازی مرکز رشد در این دانشگاه پرداخت.

به گزارش آنا در حاشیه این مراسم به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی تعداد ۳۰۰ جلد کتاب از سوی کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد و ۱۰۰ جلد کتاب از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به کتابخانه عمومی شهرستان نظرآباد اهدا شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا