جواد دباغ صادقی پور: فضای رایگان در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان آذربایجان‌شرقی گذاشته می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست اداره کل پست آذربایجان‌شرقی گفت: فضای رایگان فیزیکی و مجازی در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور استان گذاشته می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،«جواد دباغ صادقی پور» بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با درخواست مکان جهت ایجاد دفتر فعالیت از این امتیاز استفاده کنند؛ البته این شرکت‌ها باید متعهد شوند که پس از تولید در حوزه کاری خود در بخش حمل و نقل و توزیع ارسال تولیداتشان را از طریق پست انجام دهند.

وی افزود: با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال، فضا برای تبلیغ رایگان برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فن آور تامین می‌شود تا آن‌ها ارتباطات خود را با شرکت پست آذربایجان شرقی انجام دهند؛ بر این اساس در ادامه همکاری‌ها حاضر هستیم درخواست‌های خود را به شرکت‌های دانش بنیان ارائه دهیم تا ایده‌های خود را ارائه و از آن‌ها خرید کنیم.

آقای دباغ صادقی پور ادامه داد: به طور نمونه اکنون سورتینگ مرسولات پستی از طریق شرکت دانش‌بنیان در تبریز انجام می‌شود که به عنوان سومین استان این طرح در آذربایجان شرقی اجرایی شده است.

وی گفت: مطالعه و تدوین برنامه آمایش سرزمین شهرستان تبریز انجام شده است و بر این اساس نواحی پستی تبریز از چهار ناحیه به هفت ناحیه می‌رسد اکنون امور پست شرق تبریز تنها با یک ناحیه پوشش داده می‌شود.

وی ادامه داد: برای افزایش پوشش شرکت پست استان، ناحیه پستی باغمیشه راه اندازی و پست ولیعصر شمالی احیا می‌شود و ناحیه پستی شمال تبریز به نام شهدا ایجاد خواهد شد.

سرپرست پست آذربایجان شرقی همچنین گفت: با هدف حفظ محیط زیست و ایجاد زیرساخت ها، راه اندازی موتور سیکلت‌های برقی پست را در برنامه داریم که در صورت همکاری شهرداری تبریز به زودی این طرح نیز اجرا می‌شود.

آقای دباغ صادقی پور اظهار کرد: در حوزه استانی نیز در شهر جدید سهند مشکل اداره پست داریم در واقع دفتر یا ساختمان پست وجود ندارد و مردم دچار مشکل می‌شوند بر این اساس از طریق شرکت عمران سهند زمین آن پیش از این خریداری شده و امسال عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

وی همچنین از اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی «جی نف» در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: از ۶۸ شهر آذربایجان شرقی برای ۳۲ شهر استان ژئوکد ایجاد شده است و در واقع از ۸۵۹ فقره ساختمان موجود برای ۶۷۸ ساختمان ژئوکد صادر شده است.

وی ادامه داد: ارائه کدپستی ۱۰ رقمی نیز در بستر اینترنت ممکن شده و متقاضیان می‌توانند به طور آنلاین آن را دریافت کنند.

آقای دباغ صادقی پور یادآور شد: در راستای اقدامات بازرسی اداره کل پست آذربایجان شرقی سه تیم ارزیابی سه نفره هفته‌ای ۲ بار در ۱۸ شهرستان، دفاتر پستی را در تبریز و شهرستان‌ها مورد بازرسی قرار می‌دهند البته مردم هم در صورت داشتن شکایت یا پیشنهاد می‌توانند با شماره ۳۵۴۹۳۲۷۳۷۴ تماس بگیرند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا