مشاوره‌‌های تدوین طرح کسب و کار توسط مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سمنان ارائه می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان سمنان مشاوره‌‌های مرتبط با طرح‌های کسب و کار را در استان ارائه می دهند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، «جعفر کاشانی»، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه 86 مورد مشاوره در زمینه تدوین طرح کسب و کار، تدوین مدل کسب و کار و امکان سنجی طرح‌ها توسط مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان، در سه ماهه دوم سالجاری خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت 17 مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی دارای مجوز در سطح استان، از اعضای هیات علمی و دانش آموختگان واجد شرایط و علاقمند به اخذ مجوز مرکز مشاوره کارآفرینی به ویژه در شهرهای گرمسار، ایوانکی، آرادان و سرخه دعوت کرد تا با اخذ مجوز در حوزه ارائه مشاوره‌‌های تخصصی در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کارها فعالیت نمایند.

کاشانی افزود: افراد و کسب و کارهای دارای ایده‌های نوآورانه و خلاقانه می توانند برای بررسی امکان سنجی و چگونگی راه اندازی یا توسعه کسب و کار خویش با توجه به تقاضای بازار، از خدمات مشاوره ای این مراکز با پرداخت هزینه‌های  مشاوره بر اساس تعرفه‌های تعیین شده،بهره‌مند شوند. 

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا