ملیکا افتخار خبرداد؛ تدوین 14 دوره‌ در مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد قشم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از تدوین برنامه دوره‌های مهارتی این مرکز با نگاه به تحقق اصل کارآفرینی دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، ملیکا افتخار در قشم عنوان کرد که با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی که با سازمان فنی و حرفه‌ای قشم صورت گرفت، دوره‌هایی با رویکرد پایش منطقه‌ای و ضرورت یادگیری علمی و عملی برخی فعالیت‌های شغلی برنامه نیمسال دوم ۱۴۰۰ در مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم تدوین شده است.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و جلسات متعدد با حضور بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی تاکنون ۱۴ دوره با محوریت آموزش در حوزه شیلات، حسابداری، شیمی‌کاربردی، نفت، برق، کامپیوتر و روان‌شناسی در مجموع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ساعت تدوین شده که تا پایان سال برگزار می‌شود.

مدیر مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بیان کرد: شرکت‌کنندگان در پایان پس از آزمون ارزیابی موفق به کسب مدرک پایان دوره دانشگاهی و مدرک مهارتی فنی و حرفه‌ای می شوند که از لحاظ کاربردی دارای اهمیت تجربی در بازار کار و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا