ثبت نام ۱۴۰۱ جوینده کار در مراکز کاریابی خراسان جنوبی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی ۶ ماه ابتدای سال جاری یک هزار و ۴۰۱ نفر در کاریابی ها و مراکز خدمات اشتغال استان ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۵۶۹ نفر در بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی مشغول به فعالیت شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس،«غلامرضا اشرفی» اظهار داشت: به منظور اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها و افراد دارای مهارت، مراکز کاریابی راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی 6 ماه ابتدای سال جاری یک هزار و 401 نفر در کاریابی ها و مراکز خدمات اشتغال استان ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد 77 درصد مرد و 23 درصد زن هستند و 50 درصد از ثبت نام کنندگان در گروه سنی 25 تا 34 سال قرار داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: 39 درصد از ثبت نام کنندگان در مراکز کاریابی دارای مدرک دیپلم، 24 درصد لیسانس، 25 درصد زیر دیپلم، 9 درصد فوق دیپلم و سه درصد دارای مدرک فوق لیسانس بودند.

اشرفی با اشاره به اینکه 569 نفر از ثبت نام کنندگان در مراکز کاریابی استان در بخش های مختلف شاغل شدند، ادامه داد: 267 نفر از این تعداد در بخش صنعت، 14 نفر در بخش کشاورزی و 288 نفر در بخش خدمات مشغول به کار شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پایان به تعداد فرصت های شغلی کسب شده طی این مدت اشاره کرد و گفت: یک هزار و 652 فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کسب شده که 34 درصد مربوط به بخش صنعت، 62 درصد خدمات و 4 درصد بخش کشاورزی است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا