آغاز نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

نخستین رویداد “صدرا ” شامل صنعت، دانشگاه، راه و اشتغال روز یکشنبه در راستای ایجاد فرصتی بزرگ برای کارآفرینی دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: در این رویداد ۴۰ غرفه از صاحبان صنایع فعال در استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به نمایش گذاشته شد.

ابراهیمی رحیمی افزود: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افتتاح شد.

وی اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب با تاکید بر توسعه اشتغال و راهبردهای کلان دانشگاه و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم‌های محلی و منطقه‌ای و همچنین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیات علمی، جامعه و صنعت، رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد صدرا به‌صورت ترمی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، افزود: مهارت افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه از دیگر اهداف اجرای این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رحیمی اظهار داشت: با اجرای رویداد صدرا، فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت هم برای خود و هم برای کشور استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان با بازدید از این غرفه‌ها با فرایند تولید و ایده‌های جدید آشنا می‌شوند، گفت: هر چه این ارتباط بیشتر و شرایط مساعدتری برای اتصال این ۲حوزه فراهم شود، شرایط بهتری برای اشتغال جوانان تحصیل کرده جویای کار فراهم می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: رویداد صدرا با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه سالجاری برای بازدید عموم مردم، در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دایر است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در واحدهای شهرکرد بروجن، فارسان و پردیس‌های لردگان اردل و کوهرنگ دارد که برخی از این دانشجویان در رشته‌های خود تاکنون حایز دستاوردها و نوآوری‌ها شده‌اند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا