دکتر مسعود پارسانیا: شغل در یک قدمی دانشجویان است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نخستین رویداد صدرا از تسهیل در اشتغال زایی دانشجویان با استفاده از طرح پویش و رویداد صدرا خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، نخستین رویداد صنعت، دانشگاه و راه اشتغال (صدرا) با رویکرد معرفی و شناسایی ظرفیت‌های اشتغال در صنعت، خدمات  و تعمیق ارتباط صنعت با دانشگاه صبح روز هشتم اسفند ماه در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برپا شد.

دکتر مسعود پارسانیا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم افتتاحیه این رویداد، گفت: تعداد 37 شرکت و صنعت در این رویداد حضور دارند و طی آن شرکت‌ها و صنایع، زمینه های کاری مورد نیاز خود را در محیط دانشگاه در قالب گفت و گو با دانشجویان اطلاع‌رسانی کرده و دانشجویان علاقه مند به اشتغال بر اساس این نیازمندی‌ها خود را به حوزه صنعت معرفی می‌کنند تا بررسی‌های لازم صورت گرفته و زمینه فعالیت نیروی کار موثر، در حال تحصیل و دانش آموخته فراهم شود.

دکتر پارسانیا با تشریح کامل طرح پویش گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در طول تحصیل در قالب طرح پویش می‌توانند در صنایع بر اساس رشته تخصصی‌شان مهارت‌های لازم را فرا گیرند و پس از فارغ التحصیلی ضمن کسب مهارت های لازم جذب بازار کار شوند و دغدغه اشتغال در آینده را نداشته باشند.

وی همچنین اظهار کرد: دانشجویان پس از گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی و بعد از فارغ‌التحصیلی مورد بررسی قرار می‌گیرند که در صورت کسب مهارت در سطح استاندارد مورد نیاز آن شرکت، می‌توانند جذب همان شرکت شوند.

دکتر پارسانیا خاطرنشان کرد: هدف کلی هدایت دانشجویان به سمت مهارت‌آموزی است تا دانشجو آنچه را که در دانشگاه آموخته و ارتباطاتی که به شکل عملیاتی در عرصه صنعت و محیط کار برایش فراهم می‌ شود زمینه اشتغال آینده او را تضمین کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خطاب به کلیه شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی شرکت کننده در این رویداد اظهار کرد: دانشگاه‌ علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آمادگی دارد تا اولویت ها و نیازهای پژوهشی صنایع را به عنوان پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی به دانشجویان ارائه کند تا منجر به انجام کار پژوهشی در راستای پایان نامه های محصول شود.

وی همچنین، اظهار کرد: ارتباط هر چه بیشتر صنعت با دانشگاه و بررسی مسایل و چالش‌ها به طور قطع زمینه‌های لازم برای ارتقا و رشد تولید در کشور و نیز زمینه اشتغال فراهم می‌شود و منجر به افزایش امید در جوانان و جامعه نیز می گردد.

نخستین رویداد صنعت، دانشگاه و راه اشتغال (صدرا) تا فردا در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران واقع در ساختمان شهدای سلامت (زرگنده) برپا می باشد.

لازم به ذکر است حدود 20 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مشغول به تحصیل می باشند که از این فرصت می توانند استفاده نمایند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا