برگزاری برنامه توانمندسازی مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار به منظور تقویت و توانمندسازی مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و ارتقاء سطح کیفی فعالیت و افزایش دانش تخصصی آنها، در نظر دارد برنامه آموزش مدیران این مراکز را با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی به صورت مجازی برگزار نماید.

به گزارش کارآفرینی پرس، دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار به منظور تقویت و توانمندسازی مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و ارتقاء سطح کیفی فعالیت و افزایش دانش تخصصی آنها، در نظر دارد برنامه آموزش مدیران این مراکز را با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی به صورت مجازی برگزار نماید.

در این دوره که از تاریخ 9 لغایت 18 اسفندماه سال جاری برگزار می‌­شود موضوعاتی با عناوین  “کوچینگ(رهیاری)”، “روش­های تامین مالی کسب و کارهای نوآورانه” آموزش داده می­شود. مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی می‌­توانند با مراجعه به پورتال موسسه کار و تامین اجتماعی، به نشانی/IdeaPortal/home www.res.lssi.ir(بخش یادگیری الکترونیکی) با نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور (123456) نسبت به بهره­‌مندی از محتوی دوره آموزشی در بازه زمانی مقرر اقدام نمایند.

    زمان برگزاری آزمون دوره نیز، 19 و 20 اسفند ماه خواهد بود و برای شرکت­‌کنندگانی که در آزمون حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایند گواهینامه آموزشی از طرف موسسه کار و تامین اجتماعی صادر خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا