درباره افزایش بودجه کارآفرینی و کسب و کار‌های خُرد در سال ۱۴۰۳

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به منظور حمایت از فضای کارآفرینی و کسب‌وکار‌های خرد و محلی، کدردیف مختص به این موضوع در بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ افزایش یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: به منظور حمایت از فضای کارآفرینی و کسب‌وکار‌های خرد و محلی، کدردیف مختص به این موضوع در بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ افزایش یافت.

شمس‌احسان با بیان اینکه توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی همواره یکی از دغدغه‌های کمیته اجتماعی بوده است، گفت: طی سال‌های گذشته بر طراحی الگوی کسب‌وکار اجتماعی با هدف توانمندسازی گروه‌های آسیب‌دیده و در معرض آسیب تاکید شده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در بودجه سال ۱۴۰۳ این مبحث مورد توجه ویژه قرار گرفت و با افزایش اعتبار ۱۰ برابری به نسبت سال جاری مواجه شد.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع کارآفرینی، ایده‌ی اصلی ایجاد یا توسعه کسب و کار‌های جدید با هدف ایجاد زنجیزه ارزش در بازار است، اظهار داشت: در واقع ماموریت‌های پیش‌بینی شده در این موضوع متمرکز بر شبکه‌سازی کسب‌و کار‌های خرد بوده که به ایجاد یک زیست‌بوم کارآفرینی اجتماعی منتهی شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری دانشجو

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا