آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس»

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با عنوان «اینوتکس» به عنوان محلی برای گردهمایی فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور زیر یک سقف به طور سالانه میزبان استارت‌آپ­‌ها، شرکت­‌های دانش‌­بنیان و علاقه‌مندان به حوزه نوآوری است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رویداد بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس که تاکنون 12 دوره آن با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری برگزار شده به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی تاثیرگذاران این حوزه در کشور شناخته می‌شود.

در سال گذشته، دوازدهمین دوره این نمایشگاه میزبان بیش از 100 هزار نفر بازدید کننده جوان و نخبه و بیش از 400 شرکت فناور و استارتاپی از حوزه و صنایع مختلف به عنوان غرفه دار بوده است.

این رویداد فرصت مناسبی را برای ارتباط بین صاحبان ایده با سرمایه گذاران، صنایع با شرکت های دانش بنیان، بیان دغدغه‌های کارآفرینان و نیز شبکه سازی با فعالان حوزه نوآوری و فناوری کشور را مهیا می‌کند.

 سیزدهمین دوره از این نمایشگاه در روزهای 18 تا 21 اردیبهشت سال آینده تعیین شده و به زودی ثبت‌نام علاقه‌مندان جهت مشارکت در این رویداد و ارائه دستاوردهایشان آغاز خواهد شد.

گفتنی است این رویداد با شعار «زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» در تلاش است با همراهی و مشارکت بازیگران بزرگ زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، بستری مطلوب برای مشارکت و همکاری، سرمایه‌گذاری و شبکه‌سازی برای اجزای مختلف این زیست‌بوم ایجاد کند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به نمایشگاه اینوتکس و نحوه ثبت‌نام می‌توانند شبکه‌های اجتماعی نمایشگاه اینوتکس را به نشانی inotexevent دنبال کرده یا به Inotex.com مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا