از ۹ کارآفرین برتر در هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین الضرب تجلیل شد

هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب همزمان با ۱۴۰ سالگی تاسیس اتاق بازرگانی تهران به عنوان دیرپاترین نهاد بخش خصوصی کشور در تالار وحدت تهران برگزار و از ۹ کارآفرین برتر تجلیل شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، اعضای هیئت داوران این دوره ۲۲ نفر متشکل از پیشکسوتان صنعت، فعالان تشکلی، برگزیدگان دوره‌های گذشته امین‌الضرب، مدیران باسابقه صنعت و تجارت، چهره‌های آکادمیک و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق تهران، پرونده ۷۲۰ کارآفرین را بررسی و داوری کردند که داوری اولیه با ۱۰ شاخص در حوزه‌های صنعت، تجارت، بانک و بیمه، حمل‌ونقل، استارت‌آپ (کسب و کار‌های نوپا)، خدمات، اقتصاددانان، پژوهشگران و پیشکسوتان صورت گرفته است.

مسعود خوانساری بنیانگذار جشنواره کارآفرینی امین الضرب می‌گوید: به دنبال این بودیم که جشنواره به محفلی برای معرفی تولیدکنندگان و صنعتگران برتر کشور تبدیل شود و فعالان صنعتی و تولیدی برای کسب رتبه در این جشنواره رقابت کنند که بعد از برگزاری ۸ دوره به این هدف رسیدیم.

خانم شیرزادی فعال صنعت پسماند و برگزیده نشان امین الضرب از ایجاد ارزش افزوده و تبدیل پسماند‌ها به محصولات با ارزش با استفاده از فناوری روز دنیا در مجموعه خود خبر می‌دهد.

جشنواره امین الضرب اگرچه به نام کارآفرینی مزین شده، اما توجه به کیفیت و سلیقه مشتری در کنار رفع نیاز مردم از مهمترین شاخص‌های ارزیابی در آن است. موسوی تولیدککنده محصولات بهداشتی و برگزیده جشنواره کیفیت را مهمترین شاخص در مجموعه تولیدی خود و آن را امانت مردم نزد آن مجموعه می‌داند. فریدون مهبودی هم معتقد است محصولات دارویی را در اولویت تولید می‌کنیم که نیاز مردم و جامعه باشد.

محمود نجفی عرب رئیس اتاق تهران تقدیر از کارآفرینان و پیشکسوتان صنعت را الگویی برای تازه واردان و جوانان به عرصه کسب و کار و تولید می‌خواند و می‌گوید: جشنواره امین الضرب در نوع خود بستری برای استفاده از تجربه بزرگان صنعت است.

در جشنواره هشتم کارآفرینی امین الضرب، ۳ نفر برنده تندیس امین‌الضرب و ۶ نفر برنده نشان امین الضرب شناخته شدند. در مجموع ۸۷ کارآفرین، پیشکسوت صنعت، چهره اقتصادی و فعال فرهنگی در ۸ دوره برگزاری جشنواره امین الضرب تجلیل شدند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا