افتتاح نمایشگاه خدمات کسب و کار استان سمنان

نمایشگاه خدمات کسب و کار استان همزمان با دهه مبارک فجر و با هدف بیان دستاوردهای صورت گرفته در دولت سیزدهم گشایش یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، نمایشگاه خدمات کسب و کار استان سمنان و دستاوردهای دولت مردمی موسوم به «روایت پیشرفت» با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همزمان با پیش از ظهر شنبه گشایش یافت.

نمایشگاه خدمات کسب و کار استان سمنان چهاردهم تا شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان همراه با برگزاری رویدادهای آموزشی و عرضه صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی کار خود را آغاز کرد.

استاندار سمنان، ضمن بیان اینکه این نمایشگاه میزبان مردم و علاقمندان و آحاد جامعه خواهد بود، گفت: هدف و محور اصلی این نمایشگاه تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام و همچنین اقدامات صورت گرفته در دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی است.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه این نمایشگاه در دهه مبارک فجر و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برپا شده است، ابراز کرد: امید افزایی و بیان دستاوردها و موفقیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان از محورهای این رویداد است.

وی با بیان اینکه دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال ناامید کردن مردم هستند، تاکید کرد: این رویدادها سبب می‌شود تا مردم با اقدامات صورت گرفته آشنا شوند و امید در دل آنها تقویت شود.

به گزارش مهر، در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی مانند جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، دانشگاه‌ها، حمل و نقل و… آخرین دستاوردها و موفقیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا