رونمایی از آزمایشگاه ایده‌سازی مرکز کارآفرینی شریف

فضای جدید مرکز کارآفرینی شریف با عنوان «آزمایشگاه ایده‌سازی» با حضور برخی از مسوولان دانشگاه و یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت بازاریابی و تبلیغات رونمایی شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، دانشگاه شریف در هفته جاری میزبان نشستی با یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. مجموعه‌ای که با انعقاد توافقنامه همکاری مشترک با پارک علم و فناوری شریف، فصل جدیدی از همکاری‌های مختلف را آغاز کرده است. یکی از این اقدامات، نوسازی و بهسازی فضای مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری شریف است.

این نشست با حضور دکتر حدادپور؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر بهنام طالبی رییس پارک علم و فناوری شریف، دکتر ستاری؛ معاون سابق علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس دهبیدی‌پور؛ رییس سابق پارک علم و فناوری شریف و مازیار حبیبی‌نیا مدیرعامل هلدینگ شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب و سایر مدیران این مجموعه برگزار شد.

در ابتدا مهندس علیرضا جعفر مدیر مرکز کارآفرینی شریف، اعلام کرد که این اتفاق صرفا در یک بازسازی ساده خلاصه نمی‌شود و اثری جاودانه در دانشگاه صنعتی شریف خلق می کند که علاوه بر بهسازی فضای مرکز، خاصیتی آهن‌ربایی در جذب دانشجویان و استادان فناور خواهد داشت.

پس از آن طالبی، رییس پارک فناوری دانشگاه گفت: مرکز کارآفرینی شریف نقطه شروع تمامی برنامه‌ها و نهادهای نوآورانه دانشگاه است و نقشی کلیدی در توسعه زیست‌بوم ناحیه نوآوری شریف دارد.

سپس حدادپور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به اهمیت چنین اتفاقاتی در بدنه دانشگاه اشاره کرد و گفت: ثمره و ارزش واقعی این اتفاق در سال‌های بعدی به خوبی مشخص خواهد شد.

در پایان این نشست از فضای جدید مرکز کارآفرینی شریف با عنوان «آزمایشگاه ایده‌سازی» رونمایی شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا