حامد علامتی: از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده محصولات فرهنگی ویژه کودکان حمایت می‌کنیم

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: گروه‌های مردمی بازوی ما هستند و در کنار خودمان که باید فیلم فاخر و اسباب‌بازی تولید کنیم اما از شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها نیز حمایت کرده و محصولات فرهنگی ویژه کودک را خریداری می‌کنیم تا حمایت شوند.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، حامد علامتی در نشست با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان قزوین که عصر امروز در خانه تاریخی حسینیه امینی‌ها برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهار کرد: از حادثه تروریستی در کرمان اعلام انزجار کرده و به خانواده شهدای این واقعه تسلیت می‌گوییم. جان باختن بیش از 28 کودک و نوجوان در این حادثه غمبار نشان داد، کودکان ما هم در صحنه هستند و دل در گرو فرهنگ مقاومت دارند و رژیم اسراییل کودک کش است و امیدواریم به زودی شاهد پایان این رژیم سفاک باشیم. 

وی افزود: سفرهای استانی ما تشریفاتی نیست بلکه به تاسی از دولت به همراه همه معاونان و مدیران ارشد در جمع همکاران کانون های کشور حضور یافته و در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر از ایده‌های افراد برای کیفی‌سازی امور استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اضافه کرد: ۱۶ مرکز ثابت در کشور داریم و در جلسات مردمی حل مشکلات را در دستور کار قرار داده‌ایم و اهتمام به فعالیت کانون از سوی هنرمندان جای تقدیر دارد لذا باید با فعالان عرصه کودک ارتباط داشته باشیم و از دیدگاه همه استفاده کنیم. 

این مسوول یادآور شد: جلسه با هنرمندان استان قزوین بسیار خوب و پربار بود که باید تداوم یابد و از نظر هنرمندان که سرمایه های استان ومحسوب می شوند در برنامه‌ریزی آینده بخوبی استفاده شود.

وی اضافه کرد: در برنامه‌های کانون توجه به خرده فرهنگ‌ها مورد توجه است چراکه زیرساخت فرهنگ ما تلقی می‌شود و تلاش می‌کنیم همچنان اعتماد خانواده‌ها را جلب و به سمت تولی گری و خروج از تصدی‌گری حرکت کنیم.

علامتی ادامه داد: در انتشار کتاب و تولید انیمیشن و فیلم ما متولی‌گری داریم و امسال از ۵۰ ناشر کتاب خریدیم و این حمایت ادامه دارد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: زیست بوم فرهنگی برای ما مهم است و در طراحی‌ها و پیش‌بینی‌ها مورد توجه قرار دارد و تاکید داریم مدیریت ما تمرکز گرا نباشد. بر این اساس هم در اجرا و هم عمل از دیدگاه همه استفاده  می کنیم و در این راستا بشدت به قومیتها اهمیت می‌دهیم و اخیرا یک کتاب از سیستان با گویش محلی چاپ کردیم و در تئاتر کودک و نوجوان هم صاحب برنامه هستیم.

وی اضافه کرد: سالن کانون در قزوین را تجهیز خواهیم کرد تا در اختیار هنرمندان قرارگیرد و استاندارد شود و راه‌اندازی کارگاه‌های عروسک‌سازی نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسوول اذعان کرد: گروه‌های مردمی بازوی ما هستند و در کنار خودمان که باید فیلم فاخر و اسباب بازی تولید کنیم اما از شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها نیز حمایت کرده و محصولات فرهنگی ویژه کودک را خریداری می‌کنیم تا حمایت شوند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا