محمدمهدی اعلایی: دانش‌بنیان‌ها در قزوین مورد حمایت قرار می‌گیرند

استاندار قزوین گفت: در استان قزوین از دانش‌بنیان‌ها حمایت خواهد شد و در این راستا تمرکز بر نیروی انسانی اهمیت پیدا می‌کند.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایلنا، محمدمهدی اعلایی در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: کنترل تورم در طول 50 سال گذشته در کشور یک ابرچالش بوده و همین موضوع باعث شده جلوی رشد اقتصادی گرفته شود.

استاندار قزوین ادامه داد: البته در برخی کشورهای همسایه تورم حتی به 160 درصد هم رسید، اما این موضوع در ایران به این میزان نبوده است؛ در هر حال باید برای ثبات اقتصادی در کشور تلاش شود.

وی عنوان کرد: رشد اقتصادی به نوعی نبض اقتصاد به شمار می‌رود و از این رو باید برای رفع مشکلات به این موضوع توجه داشته باشیم؛ همچنین باید باتوجه به اینکه در کشور رشد اقتصادی به وجود سرمایه وابسته است باید بهره‌وری، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: همچنین باید به موضوع عرضه هم توجه شود؛ درحال حاضر اقتصاد ما بیشتر تقاضامحور است.

اعلایی خاطرنشان کرد: تلاش تولیدگنندگان در سال‌های اخیر باعث شده موفق عمل کنیم و خواسته بدخواهان که خواستار تبدیل ایران به ونزوئلا بود محقق نشود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا