۱۰ شرکت دانش‌بنیان ایران در بزرگترین رویداد صنعت ساختمان جهان حضور دارند

پاویون شرکت‌های دانش بنیان متشکل از ۱۰ شرکت فناور کشورمان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در بزرگترین رویداد صنعت ساختمان جهان (Big ۵ Global, Dubai ۲۰۲۳) برپا می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، رویداد Big ۵ Global که از آن به عنوان بزرگترین رویداد حوزه صنعت ساخت‌وساز نام برده می‌شود، روزهای ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

این رویداد که مرکز جهانی آن در دبی واقع شده است، به عنوان دروازه بین شرق و غرب عمل می‌کند و محلی برای ارائه و معرفی جدیدترین نوآوری‌ها، دانش‌ها و فراهم کردن فرصت‌های تجاری برای فعالان این حوزه است.

کاشی و سرامیک، سنگ ساختمانی، طراحی و دکوراسیون داخلی، معماری، مواد و مصالح ساختمانی، رنگ، سیستم‌های تهویه مطبوع و هواساز، درب و پنجره و نما، شیرآلات و چینی بهداشتی، ماشین‌آلات ساختمان و راهسازی، هوشمندسازی و فناوری انرژی خورشیدی و پنل خورشیدی از گروه‌های کالایی حاضر در این رویداد هستند.

در این نمایشگاه و با توجه به محدود بودن ظرفیت پاویون که قرار است به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی برپا شود، تنها ۱۰ شرکت دانش بنیان امکان حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در این پاویون تا روز شنبه ۲۷ آبان ماه جاری فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۹۱۰۷۳۷۳۷ -۰۲۱ داخلی ۲۰۶ و ۲۱۳ و شماره همراه ۰۹۰۲۳۵۳۵۲۰۲ (شرکت آینده همگرای تجارت) تماس گیرند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا