مهدی عباسی: مجوز واگذاری اراضی پارک علم و فناوری البرز به فناوران صادر شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس پارک علم و فناوری استان البرز از صدور مجوز از سوی جهاد دانشگاهی کشور برای واگذاری اراضی پارک علم و فناوری این استان به فناوران و شرکت‌ها‌ی دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مهدی عباسی روز شنبه به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و در راستای توانمندسازی فناوران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان در مرکز آموزشیو ترویجی اینوتد ( Innoted) در کرج افزود: مجوز تولید گیاهان دارویی با مشارکت بخش خصوصی نیز اخذ شده است .

وی بیان کرد: استان البرزبه رغم نزدیکی به پایتخت استانی محروم در شاخص ساختارهای فناورانه است درحالی که چهارمین استان کشور به لحاظ تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان شناخته شده است .

عباسی گفت: اکنون ۴۳۰ شرکت دانش‌بنیان دراستان البرز فعالیت دارند ولی ساختارهای فناورانه کمی دارد به طوری که فردیس به عنوان متراکم ترین شهرستان کشور حتی فاقد یک ساختار فناورانه است .

وی یاد آورشد: درسال‌های اخیر اقدامات موثری دراین زمنیه آغاز شده و تمام همت خود را با همکاری و همراهی جهاد دانشگاهی در بحث زیست بوم برای ارتقای ساختارهای فناورانه داشته‌ایم .

رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: این استان دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه دانش‌بنیان است که هرچه بیشتر باید این ظرفیت‌ها را در زمینه توسعه و پیشرفت مورد بهره برداری قرار داد .
وی افزود: بر این اساس توجه به زیرساخت‌های دائمی مانند پارک علم و فناوری می‌تواند این ظرفیت‌ها را در مسیر رشد و تعالی هرچه بیشتر قرار دهد.

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا