از سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد

رویداد «کارو تک» در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های بزرگ صنعتی اصفهان اففتاح شد .

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، علیرضا بصیری، مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم رونمایی از سامانه کاریابی دانشگاه با اشاره به لزوم ارتقا میان صنعت و دانشگاه اظهار کرد: سامانه کارآموزی و کاریابی در همین راستا و براساس دغدغه مشترک بین صنعت و دانشگاه و آماده‌سازی نیروهای دانشگاهی برای ورود به صنعت ایجاد شده است. 

وی با اشاره به مزایای سامانه کارآموزی افزود: آشنایی با رشته‌های موردنیاز صنایع از جمله این مزایا است که کمک می‌کند تقسیم بندی دانشجویان کارآموز در صنایع به شیوه‌ای موثرتر انجام شود. این سامانه عملیاتی شده و در حال استفاده است. 

مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به سامانه کاریابی گفت: هدف این است که دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه به صورت اختیاری اطلاعات مکان و درختواره‌ای از رشته خود را درج کند تا صنعت موردنظر، کاریابانی که مدنظر دارد را جستجو و انتخاب کند. 

وی با اشاره به کمک به صنایع در مصاحبه و استخدام گفت: انجام مصاحبه روال طاقت فرسایی است که آماده هستیم برای همکاری در این حوزه و تسهیل روند جذب با صنایع همکاری کنیم.

گفتنی است، نمایشگاه «کار و تک» با هدف برقراری ارتباط راحت‌تر دانشجویان و آشنایی آن‌ها با مراکز صنعتی استان اصفهان در یکم و دوم آبان ماه روبروی کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا